כותרות אחרונות
Search

יהודה קיסר במופע מרגש בקניון ערים בכפר סבא – יום שישי 10 ליולי בשעה 12:15

יהודה קיסר כוכב הזמר הים תיכוני
ולהקתו במופע חגיגי ומרגש

המופע של יהודה קיסר כולל להקה חיה המנגנת את המיטב של המוזיקה הים-תיכונית ולהיטים נצחיים:"חנה ל'ה התבלבלה", "בדד", "ברצלונה", "הפרח בגני"

חוויה לכל המשפחה – ביום שישי 10 ליולי  במקס מיוזיק,
מקס קניון ערים שעה 12:15 ברחבת הבמה

קיסר 1

הזמר והגיטריסט יהודה קיסר, נודע כאחד החלוצים של המוזיקה הים-תיכונית הישראלית, הן כמגלה כישרונות והן כגיטריסט ומי שעיצב את הצליל המזוהה עם הז'אנר. קיסר מוכר כמי שגילה את זוהר ארגוב וניגן איתו במשך השנים. במהלך הקריירה שלו הוא גילה והפיק אמנים רבים, ושיתף פעולה עם כמה מהקולות החשובים בזמר המזרחי, ביניהם, להקת צלילי העוד, ג'קי מקייטן, מרגלית צנעני, חיים משה, זהבה בן, אייל גולן ורבים אחרים.

קיסר מספר: " כי הצליל המזוהה עמו נוצר מאהבתו לשלל השפעות, החל בצליל של להקת 'כוורת', דרך אמני רוק ולהקות כגון: סנטנה וכמובן הזמר אריס סאן –  שהמחיש את האפשרויות הגלומות בגיטרה שתישמע כמו בוזוקי. בכך למעשה, ויחד עם פעילותו המקבילה של הגיטריסט משה בן מוש, התקבעה ההשפעה היוונית-תימנית המוחצת על המוזיקה הישראלית הים-תיכונית.

המופע של יהודה קיסר כולל להקה חיה המנגנת את המיטב של המוזיקה הים-תיכונית ולהיטים נצחיים כ"חנהל'ה התבלבלה", "בדד", "ברצלונה", "הפרח בגני", בחוויה לכל המשפחה.

אלבום הסולו של קיסר, "הקיסר האחרון" (2000), הופק על-ידי זאב נחמה ותמיר קליסקי מלהקת אתניקס, וכלל שילובים אינסטרומנטליים ומוזיקה אלקטרונית-מזרחית.

קיסר ולהקתו חוזרים למתחם 'מקס מיוזיק' שבמקס קניון ערים בפעם הרביעית, והולכים לשתף את הבאים בחגיגה גדולה עם מיטב הלהיטים, שירים נצחיים, צליל הגיטרה הבלתי נשכח, להקה מעולה, והכובע הכי מפורסם במוזיקה הישראלית.

יהודה קיסר ולהקתו, יום שישי, 10 ביולי, שעה: 12:15, רחבת הבמה,

מתחם מקס מיוזיק, מקס קניון ערים.

קניון מקס ערים כפר סבא – חניה חינם – כצנלסון 14 כפר סבא.

09-7677788 –  http://www.max-arim.co.il/