כותרות אחרונות
Search

יובל רייבנבך תנהל את מחלקת הדיגיטל במשרד יחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת"

יובל רייבנבך – צילום: אסף לוי

 

יובל רייבנבך הבת של… תנהל את  מחלקת הדיגיטל במשרד יחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת"

 

יובל רייבנבך (27), ביתה של אשת התקשורת ובעלת משרד יחסי הציבור והדוברות, "דניאלה רייבנבך תקשורת", נבחרה לנהל את  מחלקת הדיגיטל, המתמחה בתכנים ופעילויות מותגים ברשתות החברתיות.

 

יובל רייבנבך, בוגרת תואר ראשון בחינוך ואמנות, החלה את עבודתה במשרד לפני כשנה ומונתה השבוע כמנהלת המחלקה שתרכז את פעילות האינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב ועוד… של מותגים ולקוחות המשרד.

 

יובל רייבנבך: "בעידן בו נוצרה מתודולגיה שיווקית חדשה במסגרתה תקציבי הפירסום ממוקדים בפנייה ישירה לקהל היעד באמצעות משפיענים, שהפכו לאמצעי מדיה אפקטיבים ומדוייקים, אני רואה חשיבות רבה בלתת מענה ללקוחות ומותגים באמצעות מדיה זו. המחלקה תנהל פעילות שיווקית לאורך זמן עם משפיענים מובילים שייצרו נתוני מעורבות גבוהים".

 

יובל רייבנבך – צילום: אסף לוי

 

עוד מסרה יובל רייבנבך: "בצל הקורונה, בעוד חברות ומותגים מתמודדים עם דרך שיווקית חדשה, כמו:  רכישות מקוונות,  תרבות קנייה דיגיטלית, חווית רכישה אחרת,   האתגר של אנשי השיווק יהיה להתאים לצרכן את המוצר/מותג המותאם לו".

 

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, מהמובילים בתחום, מנהל בין היתר את תקציבי יחסי הציבור של קבוצת קניוני עופר, לוריאל ישראל, חטיבת המזון של חברת שסטוביץ, קבוצת טיב טעם, הרבלייף, בורסת היהלומים הישראלית, חברת כרמית, חברת המזרח יבואנית לנדרובר ויגואר. קבוצת בריל, רשת אירוקה, גולברי, קבוצת רולטיים ועוד…