כותרות אחרונות
Search

יום היוגה הבינלאומי מועדון הכושר קולנוע פאר יתקיים בשלישי 18.6 בפארק הירקון באירוע פתוח חינמי לכלל הציבור .

קולנוע פאר עם ברכות השמש למען כרמל גת כולם מוזמנים – צילום: יח"צ

 

יום היוגה הבינלאומי מועדון הכושר קולנוע פאר יתקיים בשלישי 18.6 בפארק הירקון באירוע פתוח חינמי לכלל הציבור במסגרתו יקיימו את ברכות השמש, אשר יוקדשו לכבוד כרמל גת אשר נמצאת בשבי החמאס.

 

יום היוגה הבינלאומי מתקיים בסוף השבוע הקרוב. עוד לפני כן, בשלישי 18.6.20244 בשעה 19:00 יתקיים בפארק הירקון תרגול יוגה למען החטופה בעזה כרמל גת, במסגרתו המאמנת מירי כפתור, תקיים תרגול "ברכת השמש הראשונה" באירוע פתוח חינמי לכלל הציבור. נפגשים במועדון הכושר קולנוע פאר ברחוב ישעיהו 1 תל אביב בשעה 18:50 ויש להביא מזרן יוגה. התרגול מורכב מ-12 תנוחות יוגה שונות שאותן מבצעים ברצף 108 פעמים, בתיאום הנשימה. בתרגול זה מופעלים כל השרירים וכל המפרקים המשמעותיים של הגוף. ביצוע מואץ מביא לעבודה של לב-ריאה, וביצוע איטי תורם לחוזק ולגמישות.

 

מירי כפתור – מאמנת יוגה – קולנוע פאר עם ברכות השמש למען כרמל גת כולם מוזמנים – צילום: יח"צ

 

בליל שישי של השבעה באוקטובר כרמל הגיעה מעיר מגוריה בתל אביב לביקור בבית הוריה בבארי, קיבוץ ילדותה כדי לחגוג את שמחת תורה. משם היא נחטפה בשבת השחורה יחד עם אחיה אלון, בתו גפן בת השלוש וגיסתה ירדן רומן-גת, ששוחררה בעסקה הראשונה לאחר 54 ימים בשבי והתאחדה עם אלון ועם בתה גפן – לאחר ששניהם הצליחו לברוח מניסיון החטיפה. אמא של כרמל, כינרת שהייתה בת 68 נרצחה בברוטליות. כרמל נותרה בעזה. היא סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק, והייתה אמורה להתחיל את השנה השנייה של התואר באוניברסיטה העברית. בראשון לאוקטובר, פחות משבוע לפני השבת השחורה, כרמל חזרה מטיול של חודשיים בהודו, הבית השני שלה. חטופים וחטופות שהוחזקו איתה בשבי, מספרים שהיא נהגה ליזום תרגילי יוגה ומדיטציה ובזכותה הם הצליחו לשמור על הבריאות ועל איזושהי שפיות. במאי האחרון חגגה כרמל יום הולדת 40 בשבי. לכבודה קולנוע פאר יבצעו את התרגול, בתקווה שתשוב בקרוב יחד עם 120 החטופים הנותרים.

 

כרמל גת החטופה בעזה – צילום פרטי

 

יום היוגה הבינלאומי, הינו יוזמה של ראש ממשלת הודו, שהוכרה כחג בינלאומי על ידי העצרת הכללית של האו”ם ב-11 בדצמבר 2014. המטרה היא להפיץ את בשורת היוגה בעולם כולו ולאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף ליתרונותיה של היוגה. ביום זה נהוג להעניק לקהילה שיעורים פתוחים בחינם.

 

קולנוע פאר, ישעיהו 1 תל אביב, טלפון 03-5441344

שעות פתיחה: א-ה 6:00-23:00, ו 7:00-18:00, שבת 8:00-20:00

אתר, פייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק

 

קולנוע פאר עם ברכות השמש למען כרמל גת כולם מוזמנים – צילום: יח"צ

 

מועדון הכושר – קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.

 

קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כייפית ונעימה  במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המועדון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונלים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני איגרוף במתחם איגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.