כותרות אחרונות
Search

יפית לוי-אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" ופנינה רוזנבלום השיקו סדרת בלעדית של מוצרים מבושמים במותג הפרטי

מימין: יפית לוי-אטיאס יחד עם פנינה רוזנבלום – צילום: יח"צ רמי לוי

 

יפית לוי-אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" ופנינה רוזנבלום השיקו סדרת בלעדית של מוצרים מבושמים במותג הפרטי.

יפית לוי-אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" ופנינה רוזנבלום השיקו סדרת בלעדית של מוצרים במותג הפרטי המבוססים על הבישום של קרם הגוף האייקוני של פנינה

 

יפית לוי-אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" ופנינה רוזנבלום השיקו בימים אלו סדרת מוצרים במותג הפרטי של הרשת ובלעדית לרשת "רמי לוי שיווק השקמה" הכוללת חומרי ניקוי וכביסה המבוססים על הבישום האייקוני של קרם הגוף של פנינה רוזנבלום שהושק לפני כ-35 שנים ומוביל את טבלת המכירות של קטגוריה.

 

מימין: יפית לוי-אטיאס יחד עם פנינה רוזנבלום – צילום: יח"צ רמי לוי

 

סדרת המוצרים של פנינה רוזנבלום שתשווק בלעדית ברשת רמי לוי כוללת: נוזל כלים, מבשם בדים וחדרים, מרכך כביסה, נוזל כניסה, ונוזל רצפות.

 

ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" משווקים כיום כ-4,500 מוצרים במותג הפרטי בכל הקטגוריות שמחירם זול יותר בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים ואיכותם פעמים רבות אף טובה יותר מהמותגים המוכרים.