כותרות אחרונות
Search

יצרנית המזון "Bel Group" וחברת "דאסו סיסטמס" מאיצות טרנספורמציה בתעשיית המזון למודל בר קיימא.

משמאל: ססיל בליוט "Bel Group"  יחד עם ברנרד שארלז, יו"ר ומנכ"ל "דאסו סיסטמס" – צילום: יח"צ

 

יצרנית המזון  "Bel Group" וחברת "דאסו סיסטמס" מאיצות טרנספורמציה בתעשיית המזון למודל בר קיימא.

* השותפות הייחודית וארוכת הטווח תעצב את עתיד המזון על ידי האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית של התעשייה והגדלת חידושים פורצי דרך

* דיגיטיזציה של שרשרת הערך מקצה לקצה תמנף בינה מלאכותית כדי להביא לפריצת דרך בת קיימא ולהעצמת עובדים

* המומחיות של Bel Group בייצור מותגים איקוניים כגון The Laughing Cow®, Babybel®, (לה וואש קירי)-GoGoSqueez®, בשילוב הגישה המדעית והטכנולוגית של דאסו סיסטמס, יעצבו את חוויות הדור הבא של הפתרונות לתעשייה בתחום המזון והמשקאות.

 

יצרנית המזון  Bel Group ודאסו סיסטמס הודיעו על שיתוף פעולה ארוך טווח להאצת הטרנספורמציה בתעשיית המזון למודל בר קיימא. החברות יובילו ויעצבו את עתיד המזון על ידי דיגיטציה מקצה לקצה של שרשרת הערך, בסיוע בינה מלאכותית, משלב הרעיון, דרך הייצור ועד להשקה.

 

האתגר לספק מזון באופן בר-קיימא, ל- 10 מיליארד בני אדם שיהיו אוכלוסיית העולם בשנת 2050, הוליד את הצורך בטכנולוגיות מזון חדשניות ובדרכים פורצות דרך לפיתוח וייצור יעיל של מזון בריא ובר-קיימא בתעשייה שנתונה לרגולציה מחמירה.

 

Bel Group תטמיע את החוויה לתעשיה “Perfect Production” של דאסו סיסטמס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE  כדי לשפר את היעילות והקיימות של פעילות הייצור שלה ב-11 מפעלים ברחבי העולם. המרכיבים העיקריים של השינוי הזה הם ניהול הייצור (MOM), מדעי המזון והחומרים, בינה מלאכותית וניהול מחזור חיים של המוצר (PLM) .

 

באמצעות הפתרון לניהול הייצור, Bel Group תמשיך להעצים את עובדיה עם טרנספורמציה דיגיטלית שתהפוך את הייצור שלה ליעיל יותר, אלסטי יותר לתגובה לדרישות השוק, עם יכולת לבצע אופטימיזציה של המלאי מול השימוש בחומרי גלם.

 

באמצעות בינה מלאכותית,, Bel Group יכולה להתאים את הייצור באופן רציף לצרכי הצרכן עם פיתוח בר קיימא וחדשנות פורצת דרך, על ידי ניתוח מיליוני נתונים ושימוש בלמידת מכונה כדי לפתח מוצרים ואריזות מתקדמים, ולספק לדאסו סיסטמס תובנות לגבי תעשיות המזון. כך ניתן יהיה לקצר time-to-market, לשפר את הפורמולות, להקטין את מספר  הניסויים התעשייתיים, להאיץ את תהליך פיתוח המוצרים ולשפר את ביצועי המוצרים.

 

בזכות פתרון  PLMלניהול מחזור חיי המוצר, סביבה שיתופית אחת תחבר בין אנשים, תהליכים ונתונים ותספק לכל המעורבים גישה למידע הנכון, בזמן הנכון.  כך ניתן להקל על שיתוף פעולה וקבלת החלטות רוחביים – משלב הרעיון ועד להשקה של מוצר – ולפשט את מורכבות הפעילות העסקית.

 

"כדי לבצע טרנספורמציה של תעשיית המזון למודל בר קיימא יותר, דרושים שחקנים יוצאי דופן ופעולות משמעותיות, כבר בעשור הקרוב. באמצעות שיתוף הפעולה הייחודי וארוך הטווח עם דאסו סיסטמס, אנו מעוניינים לפרוץ דרך עם פתרונות חדשים ולהאיץ שינוי. היכולות המשותפות של שני הארגונים והחזון המשותף יעצימו את הצוותים שלנו כדי לעבור ל"Augmented R&D" באמצעות בינה מלאכותית ולעצב מחדש את יכולת הייצור ואת תהליכי ניהול המוצר לטובת עתיד המזון" אמרה ססיל בליוט, מנכ"ל ,.Bel Group.

 

משמאל: ססיל בליוט "Bel Group"  יחד עם ברנרד שארלז, יו"ר ומנכ"ל "דאסו סיסטמס" – צילום: יח"צ

 

"ססיל בליוט ואני חולקים את אותו חזון: עתיד הבריאות תלוי בעתיד התזונה", אמר ברנרד שארלז, יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "השותפות שלנו עם Bel Group תהיה גיים-צ'יינג'ר בתעשיית המזון. יחד, נוכל לקדם את המשימה של Bel Group להציע אופציות מזון בריאות ויצירתיות יותר המיוצרות באופן בר קיימא. הודות למידול, סימולציה, מדע נתונים ובינה מלאכותית ג'נרטיבית, אנו יכולים לדמיין וליצור קשרים חדשים ומנופים כלכליים משמעותיים בין בריאות, מניעה ותזונה נגישה ובת קיימא. הגישה המדעית והטכנולוגית שלנו מאפשרת לתעשייה להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני צרכנים, מטופלים ואזרחים כיום. הראינו כיצד עולמות וירטואליים פותחים אופקים חדשים בפיתוח של תרפיות. כעת, אנו יכולים ליישם את הגישה הזו על העסקים של Bel Group ולהניע פריצת דרך אמיתית שהופכת אותה לחברה מוביל בטכנולוגיות מזון".