כותרות אחרונות
Search

יריד 'בעל באדג'ט השתגע' חוזר לארבעה ימים של הנחות ענק – היריד יתקיים בין התאריכים 3-6 לדצמבר 2019

 

 

שנה שביעית ברציפות !

 יריד 'בעל באדג'ט השתגע' חוזר לארבעה ימים של הנחות ענק.

  • מגוון רכבים בכמעט חצי ממחיר המחירון
  • עד 100% מימון
  • מחיר מחירון על הרכב הישן

 

חברת באדג'ט חוזרת ביריד מכירת רכב הגדול ביותר של השנה, 'בעל הבאדג'ט השתגע', המציע  מגוון רכבים של היצרנים המובילים, בהנחות ענק ובמחירים המוגדרים כ"שוברי שוק", המגלמים הנחות של כמעט חצי ממחיר המחירון. כמו כן, ניתן יהיה לקבל עד 100 אחוזי מימון שמתוכם סכומים עד 20,000 ₪ ללא ריבית והצמדה ל- 24 חודשים וטרייד אין במחיר מחירון. היריד יתקיים בין התאריכים 3-6 לדצמבר 2019, בימי שלישי- חמישי בין השעות 9:00-18:00 (ועד אחרון הלקוחות) וביום שישי בין השעות 8:00-14:00 (ועד אחרון הלקוחות).

 

זו השנה השביעית בה מתקיים יריד 'בעל באדג'ט השתגע', השנה יתקיים היריד בארבעה סניפים: חיפה, קריית שדה התעופה, ירושלים (תלפיות) ואשדוד. במהלך היריד יוצעו סופגניות, שתייה חמה וקרה.

חברון . זלצמן

 

ירון בר, מ. מנכ"ל באדג'ט: "ירידי בעל הבאדג'ט השתגע הם הזדמנות מצוינת לרכישת רכבים היות והם מספקים מעטפת כוללת במקום אחד שבו הלקוח יכול לקבל גם מימון, גם אחריות מורחבת, גם טרייד אין וגם מגוון רכבים רחב מאוד. למי שהמתין לרכוש רכב אני ממליץ שיגיע ליריד כי הרכבים מוצעים בהנחות חד פעמיות שאינן מוצעות במהלך השנה .

 

חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.