כותרות אחרונות
Search

יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב, תל אביב – מרכז הספורט העירוני בהדר יוסף בין התאריכים 8-3 ביולי 2024.

צילום: יח"צ

 

יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב, תל אביב.
היריד  מתקיים במרכז הספורט העירוני בהדר יוסף
בין התאריכים 8-3 ביולי 2024.

היריד מתקיים בחסות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים וחברת הביטוח ציריך ובשיתוף עיריית תל-אביב – יפו.

יריד צבע טרי, המתקיים בשיתוף עיריית תל-אביב – יפו ובחסות ראשית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים וחברת הביטוח ציריך, יתקיים השנה בין התאריכים 8-3 ביולי 2024. במסורת השקת מבנים חדשים בעיר, יחשוף היריד לקהל הרחב לראשונה את מרכז הספורט העירוני החדש בשכונת הדר יוסף. תערוכות ותצוגות היריד יתפרשו על פני האולם רחב הידיים, באוהל ענק על מגרשי הטניס שלצדו, וברחבה שביניהם.

 

יריד צבע טרי הוקם מתוך הכרה בערכה של תרבות עבור חברה חפצת חיים. את פעילותו של יריד צבע טרי, אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע בישראל, מובילה האמונה בכוחה של האמנות לנחם, לשקם ולהעניק לכולנו תקווה, השראה ומרפא.

 

גם בשנה הקשה בתולדותיה של מדינת ישראל, העיר תל-אביב יפו אינה מוותרת על הרוח – רוח התרבות, האמנות והיצירה, רוח הסובלנות, הדמוקרטיה וערכי מגילת העצמאות. תל-אביב יפו עודנה הקטר היצירתי של ישראל, המקום לשאוב בו השראה ליוזמות ולרעיונות, לחלום, לתכנן ולמצוא חיבורים אנושיים וחוסן של קהילה. עיריית תל־אביב-יפו מברכת על חזרתו גם השנה של צבע טרי – אירוע אמנות ייחודי ואיכותי, מרחיב אופקים, מעורר לחשיבה המיטיב לבסס את קשרי הגומלין שבין אמנות לאנשים, לעיר ולחברה. כל אלה נחוצים לכולנו דווקא בימים המאתגרים האלה.

 

צילום: יח"צ

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל־אביב–יפו: "התרבות והאמנות הן נשמת אפה של תל־אביב-יפו. העיר שלנו מקיימת כל העת דיאלוג עם עולם האמנות, מעניקה מרחב ליצירה, מטפחת קשרים עם היוצרים, תומכת במוסדות התרבות ועושה רבות לחשיפת האמנות לקהל הרחב. אבל גם בעת הזו, הקשה מכולן, תקופה שהכתה את כולנו בהלם ובאלם, אנחנו יודעים שבלי תקומת הרוח – אין לנו תקומה כאומה. לכן דווקא בימים המאתגרים האלה אני מברך על קיומו של צבע טרי. היריד המכובד, שתורם לרוח האמנות הרוחשת בעיר ומעניק כוח, השראה ונחמה".

 

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תומכת ביריד צבע טרי זו השנה הראשונה, כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח, שמטרתו עידוד שדה האמנות והתרבות בישראל, וקידומו.

 

ליאת סדן, סמנכלית השיווק בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "כחברת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל, המשמשת מטרייה של יציבות ללקוחותיה, הראל בוחרת לתת חסות ולהשקיע בקבוצת  "צבע טרי" המקדמת אמנות ישראלית, במיוחד בתקופה מורכבת זו. היריד שצפוי להתקיים יהיה יריית הפתיחה לשיתוף פעולה זה ואנחנו צופים פעילויות נוספות לאורך השנה כדי לממש ולהביא למלוא הפוטנציאל בחיבור שבין שתי הקבוצות".

 

יריד צבע טרי, מייסודן ובניהולן של שרון טילינגר ויפעת גוריון, הוא אירוע האמנות השנתי המרכזי של ישראל. מזה כעשור וחצי, מפגיש היריד בין הקהל הרחב לבין אמניות ואמנים מצליחים ומבטיחים, עיצוב חדשני ורעיונות מפתיעים, ומאפשר רכישת עבודות של מיטב היוצרות והיוצרים בני זמננו. כל זאת מתוך מטרה לתמוך בעולם התרבות הישראלי, לקרב את כלל הציבור לאמנות ישראלית במיטבה ולעודד את הקהילה היצירתית המקומית.  

 

מכירת כרטיסים ליריד צבע טרי 2024 באתר:  https://www.freshpaint.co.il/iframe/