כותרות אחרונות
Search

ישיבה יוניברסיטי ממשיכה לסייע ליישובי העוטף בחקלאות, באריזה ובפעולות לשיקום העוטף.

בתמונה: הסטודנטיות מ "ישיבה יוניברסיטי" בעוטף עזה – צילום באדיבות: "ישיבה יוניברסיטי", (ללא תמורה).

 

"ישיבה יוניברסיטי" ממשיכה לסייע ליישובי העוטף בחקלאות, באריזה ובפעולות לשיקום העוטף.

"ישיבה יוניברסיטי", אוניברסיטת הדגל היהודית ציונית, ממשיכה בתמיכתה בישראל: קבוצה של יותר מ-20 סטודנטיות מ "ישיבה יוניברסיטי" הגיעה בימים אלה לישראל כדי לסייע ליישובי העוטף להצלת החקלאות ובפעולות שונות לשיקום העוטף.

בין השאר צפויים הסטודנטים לבקר באתר ההנצחה לזכר הנרצחים בפסטיבל הנובה ברעים.

 

בסך הכול צפויים בחופשת הקיץ לבקר ארבע קבוצות של סטודנטים וסטודנטיות מישיבה יוניברסיטי כדי להביע תמיכה במדינת ישראל ולסייע ככל הנדרש בענפי החקלאות, ההיי טק ואף ארכיאולוגיה.

 

סטפני שטראוס, מנכ"לית ישיבה יוניברסיטי בישראל, ציינה כי האוניברסיטה פועלת כל העת לחזק ולבסס את הקשר בין מדינת ישראל לתפוצות ואף נוקטת בפעולות ויוזמות רבות לטובת ביסוסה וחיזוקה של מדינת ישראל.

 

מאז ה-7 לאוקטובר ניצבת ישיבה יוניברסיטה, בראשות הנשיא ד"ר ארי ברמן, בחוד החנית של האוניברסיטאות בארה"ב למאבק באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב ופתחה את שעריה לסטודנטים מאוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב שאינם חשים בטוחים.

 

ד"ר ברמן אף יזם קואליציה של 100 ראשי אוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב למאבק באנטישמיות ותמיכה במדינת ישראל לאחר מתקפת הטרור של חמאס.

 

בתמונה: הסטודנטיות מ "ישיבה יוניברסיטי" בעוטף עזה – צילום באדיבות: "ישיבה יוניברסיטי", (ללא תמורה).

 

ישיבה יוניברסיטי נוסדה בשנת 1886 ומדורגת בחזית המוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב. באוניברסיטה לומדים כ-7,400 סטודנטים בארבעה קמפוסים לתארים ראשון, שני ולימודי דוקטורט.

 

על פי מגזין פורצ'ן הנודע, הפקולטה ללימודי סייבר מדורגת במקום השני בקרב האוניברסיטאות בארה"ב.ישיבה יוניברסיטי ידועה גם בזכות קבוצת הכדורסל שלה. לפני תחילת כל משחק מושמעת התקווה. באוניברסיטה מגוון רחב של פקולטות נחשבות, כגון: בינה מלאכותית, ביוטכנולוגיה, רפואה, מדעי המחשב, משפט מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך ויהדות, ועוד…