כותרות אחרונות
Search

ישפאר יבואנית סוני משיקה ליין מסכים החדש

ישפאר יבואנית סוני משיקה את ליין המסכים החדש של מסכי  SONY BRAVIA  לשנת 2015

לראשונה בישראל מסכי BRAVIA ANDROID TV SONY   המצוידים במערכת ההפעלה החדשה של GOOGLE , lollipop 5  

המסכים במגוון גדלים, עם איכות תמונה חסרת תקדים , עיצוב דק ומסוגנן ואיכות קול מדהימה להעצמת חווית הצפייה

תמונת הטלוויזיה בהירה וחזקה יותר מכל מה שראינו עד עכשיו אודות למעבד התמונה    X1 Processor החדש של Sony  הממקסם את יכולות המסך ליצירת תמונה חדה יותר ועם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר.

sony 1

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר – צילום: קובי קוריאט

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר יבואנית סוני: "אנו גאים לבשר על השקת ליין המסכים החדש של סוני ברוויה לשנת 2015. קו זה מצטיין כדרכה של סוני באיכויות תמונה וצליל יוצאות דופן, ובעיצובים מינימליסטיים מרהיבי עין. גולת הכותרת הינה ללא ספק סדרת המסכים הכוללים  ANDROID TV בגרסה החדשה lollipop 5 "

לדברי שמעוני מדובר במהפכה של ממש בכל הקשור  לעולם של תכנים ,אפליקציות ומשחקים היישר על גבי המסך, ומוסיף כי במסגרת המהלך החדש, יושקו  לקהל הרחב מגוון מסכי 4K בגדלים שונים המצוידים במעבד X1 החדש המייצר איכות תמונה שטרם נראתה כמותה.

 מסך ה LED הלד של סוני הוא חכם יותר ודק יותר אפילו מטלפון נייד. חשוב לציין כי ישפאר מעניקה לכל המסכים שלוש שנות אחריות מלאה. במסגרת זאת ניתן שירות  INHOUSE במעבדות חברת ישפאר הפועלות בסטנדרטיים בינלאומיים ובכפוף להנחיות SONY  העולמית.

סקירת קו המוצרים:sony 5 r5

תמונות בעלות פרוט גבוה וניגודיות מרשימה 
בעזרת מעבד התמונה החדש של סוני X1 Processor הקיים במגוון מסכי ה-4K כל וידאו בו תצפו ישודרג לאיכות תמונה 4K Ultra HD , עם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר .

הודות לטכנולוגיות היחודיות של סוני  X-tended Dynamic Range  , TRILUMINOS Display תתחילו לגלות גווני צבע שטרם נראו על מסך המעוררים את התמונה לחיים.

SONY Smart Android TV

בדומה ליכולות הסמארטפון עכשיו לראשונה ניתן לקבל על גבי מסך הטלוויזיה את עולם התוכן הידוע של Google . בעזרת מערכת ההפעלה Android 5.0 tollipop  טלוויזיות סוני חכמות עוד יותר מבעבר, ומאפשרות לצרכן להנות ממגון עשיר של משחקים , תכנים ואפליקציות ישירות מחנות האפליקציות Google play store , ומsony10 x90רשת ה PSN של סוני .

הממשק החדש של טלוויזיות BRAVIA הוא ממשק אינטואיטיבי המאפשר גישה נוחה לכל נושא בלחיצה אחת. ממשק המשתמש החדש של סוני  One-flick Entertainment מאפשר להציג בקלות תכנים ממגוון שרותי מדיה ברשת כמו YouTube, ותכנים אישיים כמו PlayMemories לצד שידורים דיגיטליים קונבנציונליים. הגישה לתפריט פשוטה ונוחה ותומכת במחוות אצבע כדי לנווט בתכנים  בקלות ובמהירות, ולשחק במגוון רחב של משחקים ללא צורך בחיבור קונסולה או אביזר אחר לשם כך .

האינטראקציה עם הטלוויזיה היא אינטואיטיבית יותר עם שלט המחוות החדש – One-Flick Remote. השלט מאפשר גישה נוחה ומהירה לניווט קל ופשוט באמצעות שלט רחוק עם משטח מגע. אין צורך להצביע מרחוק על מסך הטלוויזיה. התמיכה בתקשורת  NFC מאפשרת בנגיעה אחת שיקוף מיידי של הטלפון החכם על המסך הגדול.

sony9 x8

עיצוב חדש – ULTRA SLIM
סוני הוסיפה זווית חדשה לסלון שלכם עם עיצוב חדש הדק ביותר שהחברה הציגה במסכי LED  אי פעם, רק 4.9 מ"מ ללא פגיעה באיכות התמונה והקול של המסך. מכשיר זה מתאים לכל סלון ובולט ביופיו הן על גבי סטנד והן בתליה על הקיר. מי שייבחר לתלות את המסך על הקיר ימצא נוחות מרבית בחיבור הכבלים הנדרשים.

 

סדרת  BRAVIA X9 , גולת הכותרת של המסכים החדשים, מספקת איכות תמונה  אולטימטיבית ומדגימה יישום מושלם של טכנולוגיית  X-tended Dynamic Range™ המייצרת אזורים שחורים עמוקים במיוחד עם פרטים ברורים יותר וכך גם באזורים הלבנים. טכנולוגיה זו שומרת מצד אחד על צריכת אנרגיה נמוכה על ידי עמעום התאורה האחורית באזורים הכהים של התמונה ומצד שני מאפשרת הקצאת זרם חשמל גדול פי 3 לתאורה האחורית באזורים הבהירים בעת הצורך. האלגוריתם הייחודי של טכנולוגיה זו מגדיל את הטווח הדינמי של בהירות התמונה ללא תקדים, הן באזורים הכהים והן באזורים הבהירים  על ידי מזעור זליגת אור וניהול אזורי של התאורה האחורית של המסך.

sony 8 w75

לחובבי הצפייה במשחקי ספורט, פורמט 4K/60p מספק את הפתרון המושלם לצפייה בסצנות מהירות  ולטלוויזיות  4K  החדשות של סוני יש את היכולת לטפל בפורמט זה בצורה הטובה ביותר תוך תמיכה בתקן HDMI העדכני: HDMI 2.0. טלוויזיות אלה גם תואמות תקן MHL 3.0 שתומך ביציאת אות 4K מסמארטפונים ומטאבלטים. בנוסף, משולב בהן מפענח אות חדש התומך בקידוד   HEVC ומאפשר הצגת תכני 4K/60p משירותי הזרמת מדיה ברשת האינטרנט.

תצוגת ™TRILUMINOS הייחודית של סוני, ממשיכה לרגש בכל סצנה בזכות היכולת להשיג צבעים אדומים חיים וירוקים עשירים. הכל נראה כל כך אמיתי כפי שאתם זוכרים מהמציאות: ים ושמים, שדות מוריקים, פרצופים ועוד. כמו כן תוכלו לקבל תוצאות מצוינות בהצגת תמונות וקטעי וידאו שצולמו במצלמות סוני התומכות בטכנולוגיית הצבע TRILUMINOS.

sony 7 8s

הצליל החדש של BRAVIA  מרשים יותר, ברור יותר
הטכנולוגיות “ClearAudio+” " Hi-res AUDIO"  שמוטמעת בדגמי מסכי BRAVIA 2015, היא טכנולוגיית שמע המשלבת מגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד אודיו דיגיטליות ייחודיות של סוני כדי להפיק צליל באיכות גבוהה. טכנולוגיה זו מעצימה את חוויית ההאזנה ע"י שחזור צליל נאמן למקור בבהירות אותנטית.

כדי להגביר את חוויית המסך הגדול בבית עם צלילים עשירים המועצמים בבסים עמוקים, ניתן לשלב רמקול סאב – וופר אלחוטי אופציונלי, SWF-BR100. רמקול קל להתקנה ללא כבלים עם משדר אלחוטי פשוט המתחבר לטלוויזיה ומכייל את עצמו באופן אוטומטי.

sony 6 s9

מצב צפייה ייחודי לחובבי הכדורגל
מצב צפייה בשידור כדורגל  מציב אתכם ממש בלב האיצטדיון ביום המשחק, צפייה מדהימה  של תמונות וצליל לחוויה והופך את הצפייה לאותנטית תוך תחושה של  נוכחות באצטדיון עם מרחבי הדשא המוריק ושאגת הקהל ביציעים. הממשק החדש אף משלב מבזקי חדשות מפיפ"א. אם תרצו להתמקד בכסיסת ציפורניים ללא הסחות דעת תוכלו במגע אצבע לחתוך את קולו של הפרשן .

 

שיתוף תמונות וקטעי וידאו
ניתן להעלות לשרות הענן של סוני באמצעות אפליקציית  PlayMemories מהטלפון החכם, מהטאבלט או כל התקן תומך אחר ולגשת אליהם בקלות באמצעות הטלוויזיה שלך כדי לראות אותם על המסך הגדול באיכות 4K מדהימה. ניתן גם לצפות עם בני משפחה וחברים בתמונות החופשה שלכם כמצגת, תוך השמעת מוסיקת רקע על פי בחירה.

sony 4 w7

מחירי המסכי הסמארט בסדרות החדשות:
32 אינץ' החל מ- 2,490 ש"ח , 40-43 אינץ' החל מ- 3,690 ₪, 48/50 אינץ' החל מ- 4,490 ₪ , 55 אינץ' החל מ- 9,490 ₪ , 60-70 אינץ' החל מ- 15,990 ₪, למסכים בפורמט 4K בגדלים 55 – 85 אינץ' המחיר החל מ- 13,900 ₪

 

סדרות המסכים SONY 2015

 

סדרת המסכים הדקה ביותר: X9 – מגיעה בגדלים של 55" ו- 65" המחיר החל מ: 29,900 ₪

סדרת המסכים עם הקיעור המושלם: S85 – מגיעה בגדלים של 55" ו- 65" המחיר החל מ: 24.990

 

סדרת המסכים 4K X85 – מגיעה בגדלים של 55" 65" 75" המחיר החל מ: 13990₪

סדרת המסכים W80C/W85C – מגיעה בגדלים של 43" 50" 55" 65" 75"  המחיר החל מ: 5990 ₪

סדרת המסכים W75C– מגיעה בגדלים של 43" 50" 55"  המחיר החל מ: 5490 

 

סדרת המסכים W70C– מגיעה בגדלים של 32" 40" 48"  המחיר החל מ: 3490 ₪

סדרת המסכים R5C– מגיעה בגדלים של 32" 40" 48"  המחיר החל מ: 2490 ₪