כותרות אחרונות
Search

"ישראלים טובים" – בשנת 2021 קונים מתנות רק מעסקים "כחול לבן".

תמונה חינממית של: klickblick מ- Pixabay 

 

"ישראלים טובים" – בשנת 2021 קונים מתנות רק מעסקים "כחול לבן".

"ישראלים טובים": אתר סחר המאגד מעל 150 בעלי עסק המציעים מתנות וחוויות תוצרת "כחול לבן" ומסייע להניע את הכלכלה המקומית.

בשנת 2021 קונים 100% כחול לבן כדי להניע  את הכלכלה המקומית.

 

"ישראלים טובים" – מיזם שהוקם כדי לספק לעסקים שנפגעו מהמשבר הכלכלי פלטפורמה אינטרנטית למכירת המוצרים שלהם. אתר הסחר ישראלים טובים, עלה לאוויר לפני חודשים ספורים וכבר מאגד מעל 150 בעלי עסק המציעים מגוון של מוצרים "כחול לבן".

 

ב"ישראלים טובים" מעדיפים את העסקים הקטנים והבינוניים, את העצמאים והעצמאיות, וכמובן את הדברים המיוחדים שיש לנו הישראלים להציע.

 

בישראלים טובים מאמינים שהתקופה הנוכחית מחייבת ערבות הדדית ותמיכה בעסקים כחול לבן. עסקים המייצרים מוצר עם נשמה, פה בארץ. עסקים המספקים פרנסה בישראל, כאלה שחושבים על כל פרט ופרט ועובדים עם הלב.

 

משבר הקורונה הביא את בני הזוג, תמר ואורי נדלר, לשלב ולאחד את יכולותיהם, כישוריהם וניסיונם ארוך השנים בתחום המסחר המקוון והתחום הטכנולוגי לטובת הקמת אתר הסחר: ישראלים טובים.

 

אורי נדלר, יזם בתחום הסחר המקוון, אשר שימש מנכ"ל "וואלה שופס" והקים יחד עם שותפיו את חברת I Panel – חברת סקרים מקוונים, יזם יחד עם רעייתו, תמר נדלר, מייסדת ומנכ"לית חברת 2Link  – בית תוכנה המעניק פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לחברות, את הקמתו של אתר הסחר "ישראלים טובים". 

 

"אנחנו מבקשים באמצעות "ישראלים טובים" להעביר מסר של תמיכה בכלכלה המקומית. וכחלק מתפיסת האחריות שלנו "ישראלים טובים "תורמים 10% מההכנסות לעמותות שייבחרו באמצעות סקר שיתקיים בין העסקים החברים בישראלים טובים וחברי הוועדה המייעצת", אומר אורי נדלר, ממייסדי "ישראלים טובים".  

 

באתר ישראלים טובים ניתן למצוא מתנות לעובדים וללקוחות, למורות ולגננות, מתנות לאירועים מיוחדים כגון: ימי הולדת, בת או בר מצווה, שחרור מהצבא, יום נישואין, מתנות ליולדת, מתנות לגבר ולאיש, מתנות לחגים ושוברי מתנה. 

מתנות ייחודיות ושוברי מתנה במגוון תחומים, החל מתחום המזון, מוצרי יופי וטיפוח, מתנות ייחודיות לבית ולמשרד, תכשיטים, יינות ואלכוהול, צילום, ספרים, פרחים ועוד.

 

"בכל יום אנחנו מקבלים פניות מבעלי עסקים עם מוצרים כחול לבן, אשר מבקשים גם הם להצטרף לפלטפורמה שלנו ולקבל באמצעותה חשיפה ללקוחות פוטנציאליים נוספים: ארגונים ומקומות עבודה המבקשים להעניק לעובדים וללקוחות שלהם מתנות לחגים ואירועים שונים, שהם כחול לבן וכן אנשים פרטיים המחפשים להעניק מתנות ייחודיות ליקיריהם שנעשו באהבה, בקפידה ובתשומת מיוחדת וכמובן כחול לבן, כי ערבות הדדית זו לא רק סיסמא", אומרת תמר נדלר, ממייסדי "ישראלים טובים"