כותרות אחרונות
Search

כבוד! מגזין פורבס האמריקאי בחר בסל הכביסה של "ליפסקי" מקבוצת "חמת", כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב.

חברת "ליפסקי" – סל כביסה "ראטן" – צילום: דיזיין אנד שוט 

 

כבוד! מגזין "פורבס" האמריקאי בחר בסל הכביסה של "ליפסקי" הישראלית מקבוצת "חמת", כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב.

 מדובר בסל כביסה מאוורר מפלסטיק, בנפח 50 ליטר, בעל עיצוב חדשני.

 

ביתרונות הסל של ליפסקי שמצוינים בכתבה: עיצוב ראטן המאפשר אוורור, מכסה המסתיר את הכביסה, מבחר צבעים, ידית שקועה לפתיחה קלה, ידיות בצדדים – לנשיאה קלה ונוחה, עשוי מחומר פלסטי שאינו מתכלה בקלות, ומחיר אטרקטיבי.

 

מנכ"ל ליפסקי, יהודה כהן, ציין שהבחירה מחמיאה מאוד לתוצרת הישראלית בכלל ולליפסקי, בפרט. הסל הוא אחד מסדרת סלי הכביסה של ליפסקי, הכוללת מגוון גדלים – 40, 50 ו-60 ליטרים, מבחר צבעים ועיצובים חדשניים במראה ראטן ובמראה אריג – קו עיצוב חדש שהושק לאחרונה וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי.     

 

עוד מסר, כי היקף הייצוא של ליפסקי עומד על כ-30% מפעילות החברה והוא כולל מגוון מוצרים לבית מפוליפרופילן ובהם סטים של פחי אשפה ומברשות אסלה, סלי כביסה, סלסלות אחסון, גיגיות כביסה, מברשת הקסם (מברשת אסלה המכילה את חומר הניקוי) וגיגית כביסה מתקפלת – שנרשמו כפטנט, ועוד…

 

חברת "ליפסקי" – סל כביסה "ראטן" – צילום: דיזיין אנד שוט 

 

המוצרים משווקים בצפון אמריקה, אירופה, אנגליה, אוסטרליה, דרום קוריאה ויפן. מחזור המכירות של ליפסקי מקבוצת חמת עומד על 90 – 100 מיליון ש"ח בשנה.

 

מפעל ליפסקי הוקם בשנות ה-60 וייצר מוצרי סניטציה. בשנת 1990 החל לפתח ולייצר מוצרים לבית מפלסטיק. בשנת 2007 הוקם מפעל חדש באזור התעשייה ברקן.