כותרות אחרונות
Search

כדי לעודד את התיירות לישראל מחדשת Wizz Air שלושה קווים.

צילום: יח"צ וייז

 

כדי לעודד את  התיירות לישראל מחדשת Wizz Air  שלושה קווים.

בזכות מתווה התיירות החברה מחדשת את הקווים ממילאנו, לונדון ורומא, ומציעה מחירים אטרקטיביים גם למטיילים הישראלים.

 

 לאור כניסת מתווה התיירות לתוקף, חברת Wizz Air מודיעה על חידוש הפעילות במספר קווים לישראל, זאת כדי לעודד את התיירים להגיע למדינה.

 

החברה מחדשת שני קווים מאיטליה (מילאנו ורומא) ואת הקו מלונדון. אלו יצטרפו לקווים הקיימים. הקווים החדשים יפעלו במסגרת של 2 טיסות שבועיות: מילאנו (ראשון ושבת), רומא (שני ושישי) ולונדון (שלישי ושבת).

 

 

הקווים האלו יעמדו גם לטובת המטיילים הישראלים – שייהנו ממחירים אטרקטיביים לשלוש מהערים הגדולות והיפות באירופה. לדוגמה: הלוך חזור למילאנו ב-110 שקלים בלבד, או הלוך חזור ללונדון ב-318 שקלים. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

 

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "וויזאייר שמחה לחדש את הקווים משלושת הבסיסים המרכזיים באירופה ומעודדת את התיירים לחזור לישראל. החברה עוקבת באופן תמידי אחר ההגבלות במדינות שונות בשביל לעמוד בדרישת הלקוחות. הנוסעים עם וויזאייר יכולים להיות בטוחים כי הם מטיילים עם חברה מובילה באמצעי בטיחות ובריאות מתקדמים".

 

 

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

 

אודות וויזאייר

*** Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 145 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Follow us on Instagram: @wizzair

  Follow us on Facebook: @wizzair

Follow us on Twitter: @wizzair

 

צילום: יח"צ וייז

 

* כל טיסות וויזאייר מתבצעות עם מטוסי ה-A320 (180 מושבים), ה-A321 (230 מושבים), ה-Airbus A320neo (186) וה-Airbus A321neo (239).

 

* וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: נוסעים וצוות המטוס מחויבים לעטות מסכות. צוות המטוס מחויבים גם לעטות כפפות. רכישות על המטוס נעשות בתשלום ללא מגע. נוסעים מתבקשים לשמור על ריחוק סביבתי והחברה מעודדת את לקוחותיה לרכוש תוספות לפני הטיסה עצמה.

 

* מסנני אוויר HEPA שמותקנים במטוסי וויזאייר לוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שיש באוויר. זה מצטרף ללוח זמני ניקיון המטוסים היומי של החברה, כאשר כל מטוסי החברה עוברים גם חיטוי במהלך הלילה.