כותרות אחרונות
Search

כנס בסדרה הכלכלית של "רימון קרנות גידור", בנושא ניהול השקעות בעידן של סיכונים גאופוליטיים.

כנס "רימון קרנות גידור" – צילום: תומר לשר

 

 

כנס בסדרה הכלכלית של "רימון קרנות גידור", בנושא ניהול השקעות בעידן של סיכונים גאופוליטיים.

ברביעי האחרון התקיים כנס בסדרה הכלכלית של רימון קרנות גידור, בנושא "ניהול השקעות בעידן של סיכונים גאופוליטיים". במהלך הכנס, ניתחו מנהל ההשקעות של "רימון קרנות גידור", אריה גולדין, ותא"ל במיל' והיועץ האסטרטגי, אבי בניהו, את האירועים האחרונים והשפעותיהם הכלכליות.

 

תא"ל (במיל') ודובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו בכנס של רימון קרנות גידור: "אין דבר כזה הניצחון המוחלט. צריך לדבר אמת לציבור שעל מנת להשיג הישגים תידרש סבלנות. ישראל חייבת כמה שיותר בריתות, לחזק את היחסים הקיימים עם ארה"ב ועם מדינות נוספות, בהן סעודיה ומצרים".

 

גולדין הסביר כי תמחור חסר בקרב משקיעים, הובילו להפסדים בקרב משקיעים רבים: "הכלכלות המפותחות בעולם רגילות לעימותים קצרים ומהירים, השווקים  עדיין לא יודעים לתמחר הסלמה ארוכה ומצב לחימה ממושך". על המערכה בישראל ציין כי "ניצחון במערכה הצבאית לא בהכרח תתורגם להישג כלכלי".

 

כנס "רימון קרנות גידור" – צילום: תומר לשר

 

תא"ל (במיל') והיועץ האסטרטגי, אבי בניהו, דן גם הוא במצב ואמר כי תרחיש של מלחמה רב זירתית הוא זר לישראל מאז מלחמת השחרור. לדבריו: "אין דבר כזה הניצחון המוחלט. צריך לדבר אמת לציבור ולומר שעל מנת להשיג הישגים תידרש סבלנות. ישראל חייבת כמה שיותר בריתות, לחזק את היחסים הקיימים עם ארה"ב ועם מדינות נוספות, בהן סעודיה ומצרים". עם זאת, לבסוף הציג מסר אופטימי: "אנחנו ננצח בסוף, משום שאין לנו שום ברירה אלא לנצח".