כותרות אחרונות
Search

כנס מועדון אבטחת המידע האחרון עסק בקידום מעמדו של מנהל אבטחת המידע

כנס מועדון אבטחת המידע של MadSec ו-Mellanox , אשר התקיים שבוע שעבר בתל אביב, עסק בקידום מעמדו של מנהל אבטחת המידע וחשיבותו בארגון. הכנס התקיים במטה חברת Mellanox בנוכחות כ- 100 מנכ"לים, מנהלי אבטחת מידע, סמנכ"לי כספים וסמנכ"לי טכנולוגיה.

במהלך הכנס ציין עמית בר-און, מנהל תחום אבטחת מידע ושרות לקוחות בחברת Mellanox: "הקמנו את מועדון אבטחת מידע במטרה לקדם את רמת אבטחת המידע בכלל הארגונים הישראלים ולעודד שיתוף מידע ושקיפות בין מקבלי החלטות אשר יחזק את חומת המגננה של ישראל מול פושעי הסייבר".

ניר אמקייס ורפי ברנס 1

ניר אמקייס מחברת MadSec ורפי ברנס מ- YES

ניר אמקייס, סמנכ"ל המכירות של חברת MadSec הוסיף: "מעמדו של מנהל אבטחת המידע מעולם לא היה קריטי יותר לארגון מאשר בימים אלו, בהם אנו עומדים אל מול מתקפות וחדירות בלתי פוסקות המאיימות לנטרל את הפעילות העסקית במדינה. מועדון אבטחת המידע פועל לחיזוקו תוך מתן תמיכה תמידית ורציפה".

הכנס כלל הרצאות מקצועיות מטעם אורחים בכירים בתחום אבטחת המידע מהארץ ומהעולם, בהם סרגיי קרבצ'קו, מנהל אבטחת המידע של הבנק האירופי Norvic Banka (לטביה), אורחה של חברת TopSpin, אורן אלימלך, מנהל אבטחת המידע בבנק ירושלים ויוסי עמרה, מנהל מערכות המידע במחברת אאוטבריין.

דנה קלסקי, דוד כץ ואבירם גרטי 1

דנה קאלסקי בנק לאומי, דוד כץ חברת Wise, אבירם גרטי ממט"ח 24

על מועדון אבטחת המידע

מועדון אבטחת המידע, שהוקם על ידי MadSec ו- Mellanox, פועל על מנת להעלות המודעות והידע אודות איומי הסייבר השונים בקרב דרג המנהלים הבכיר בארגונים הישראלים, וכן במטרה לקדם שיתוף במידע חדש אודות טכנולוגיות חדשניות ודרכים להתמודדות עם איומי סייבר. בקבוצה פעילים כיום מנהלי אבטחת מידע ומנמ"רים מכ- 150 חברות, הן באמצעות דף פייסבוק והן בקבוצת WhatsApp.

מועדון אבטחת המידע CYBERSECURITY CLUB

בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/876164402443492/ .