כותרות אחרונות
Search

כנס מקצועי לרואי חשבון ויועצים עסקיים ביוזמה של הנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל

כנס מקצועי לרואי חשבון ויועצים עסקיים

הנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל ארגנה כנס מקצועי לרואי חשבון ויועצים עסקיים במלון "דן כרמל" בחיפה

ההרצאות בכנס היו בתחומי: כלכלה גלובלית והשפעתה על הכלכלה המקומית ואפשרויות המימון העומדות בפני עסקים קטנים ובינוניים

 הנהלת אזור חיפה בבנק מרכנתיל קיימה כנס ייחודי לרואי חשבון ויועצים עסקיים במלון "דן כרמל", בחיפה.

את הכנס פתחה ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק ואמרה:"בנק מרכנתיל בכלל ואזור הצפון בפרט, ידועים בשירות המקצועי והחם אותו הם נותנים ללקוחות. לאורך זמן נבנה בסיס איתן לשיתוף פעולה  והלקוחות מוצאים במרכנתיל בנק מתאים ומרכזי לפעילותם בדגש על מיצובו כבנק מוביל במגזר הלקוחות העסקיים ומשקי הבית. הבנק משרת מגוון לקוחות במגזרים השונים ומעניק  את כל מגוון השירותים והמוצרים ללקוח. מסלול קבלת ההחלטות אצלנו מהיר,יעיל ונוח כך שלקוח יודע בתוך פרק זמן קצר מה עמדתו ותשובתו של הבנק".

הגב' אביטן סקרה בפני אנשי המקצוע את מגוון אפשרויות המימון העומדות בפני עסקים קטנים ובינוניים וביניהן, האפשרויות של קבלת הלוואות בערבות המדינה, תחום בו מרכנתיל התמקצע והתמחה לאורך השנים הרבות בהן הוא זוכה במכרזי המדינה.

ורד אביטן, מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל צילום: יח"צ

במסגרת הכנס נהנו רואי החשבון והיועצים העסקיים מהרצאתה של נירה שמיר, הכלכלנית הראשית של קבוצת דיסקונט בנושא כלכלה גלובלית והשפעתה על הכלכלה המקומית.

הגברת שמיר התייחסה בהרצאתה לכלכלה בארה"ב אשר נמצאת במגמת התאוששות, לריביות בארה"ב ובארץ, לאינפלציה ולשוק הדיור- "הכלכלה הגלובלית מושפעת בשנה האחרונה ממספר רב של הפתעות פוליטיות ובראשן הברקסיט באירופה, הבחירות בארה"ב, הבחירות בצרפת ובהמשך השנה צפויות בחירות גם בגרמניה.

אולם, על אף השינויים הפוליטיים, השווקים ממשיכים במומנטום חיובי. כלכלות ארה"ב ואירופה במגמת התאוששות, החשש מדפלציה נמוג והריבית בארה"ב במגמת עלייה.

הצריכה הפרטית מהווה את מנוע הצמיחה העיקרי של המשק הישראלי, בעיקר, לנוכח מצבו המצוין של שוק העבודה, כאשר, בנוסף, ניכרת צמיחה מואצת ביצוא שירותי היי-טק. האינפלציה בישראל נמוכה מאוד והשקל שומר על עוצמתו. לכן, נראה שלא צפויה העלאת ריבית לפחות עד סוף 2018.

בשוק הדיור מורגשת האטה בביקושים, אולם, מגמת המחירים תלויה במידה רבה גם בתגובה מצד ההיצע.

בסיום הכנס הודתה ורד אביטן, מנהלת האזור לאורחים ואמרה: "כנסים אלו הינם הזדמנות מצוינת לנטוורקינג להכרות בלתי אמצעית ולפיתוח העסקי. אנו רואים במפגשים כאלה חשיבות גבוהה לקידום הקשרים עם הלקוחות ועם הגורמים המקצועיים המלווים אותם. הבנק  והאזור בפרט ימשיך וייזום כנסים דומים גם בעתיד".