כותרות אחרונות
Search

כנס "נשים מובילות מסחר ברשת", במהלכו יספרו נשים איך עשו את זה בדרך לעבודה הטובה בעולם – הכניסה חופשית

לכבוד יום האישה הבינלאומי – כנס "נשים מובילות מסחר ברשת"  הכניסה חופשית

יום האישה הבינלאומי 2016: רק 14% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל נמצאים בבעלות נשים. איגוד האינטרנט הישראלי יקיים כנס  לעידוד נשים למסחר אלקטרוני"

כנס "נשים מובילות מסחר ברשת: 8.3.16, בין השעות  09:30-15:30 בקריית האוניברסיטה הפתוחה. הכניסה חופשית.

להרשמה: http://bit.ly/women-ecommerce

  • בין המשתתפות בכנס: מנכ"לית באליגם, סמנכ"לית שיווק לאומי קארד, מייסדתitem1 , מנהלת סלונה שופינג שיסבירו למה כדאי לעסקים להתקדם למסחר אלקטרוני

  • הכנס פתוח לקהל הרחב וייערך בקריית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה ב3. להרשמה  ליחצו כאן הכניסה חופשית

  • איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) מעודד בעלי עסקים ובעיקר נשים להשתמש ברשת כפלטפורמה עסקית שאינה מושפעת ממלחמות, פיגועים או עבודות תשתית כגון עבודות הרכבת הקלה וכיו"ב.

graiber 2

עם הצמיחה של קניות דרך המובייל, תעשיית ה- e-commerce מגלגלת מיליארדי ₪ בארץ ונשים לוקחות בה חלק מהותי. הסטטיסטיקות שנעשו באיגוד האינטרנט הישראלי וגם בחברות אחרות מראות שנשים קונות אחרת מגברים, הן משתייכות יותר לרשתות חברתיות ומגיבות יותר לשיווק דיגיטלי.  כמו כן, בניגוד לתעשיות ישנות, ב-e-commerce יש את הגמישות והנגישות שלא היו קיימות פעם. עם לפטופ וחיבור wi-fi הרבה נשים מצליחות לנפץ את תקרת הזכוכית ולדאוג לפרנסתן בפורמט עבודה מודרני.  כל אלו מביאים לכך שיש צמיחה של המון חברות שנוצרו על ידי נשים ונועדו לקהל של נשים.

מיטל גרייבר שוורץ: " בעולם האמיתי רק 14% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל נמצא בבעלות נשים וגם אז, הן מרוויחות הרבה פחות מגברים (61% משכרם של הגברים העצמאיים)" הרשת מאפשרת לעשות שינוי ופריצת דרך ליזמות. וזה הזמן לנצל אותו".

על רקע נושאים אלו, יזם איגוד האינטרנט לרגל יום האישה הבינלאומי כנס ראשון מסוגו לעידוד נשים ונשות עסקים להתפתח למסחר אלקטרוני ולנצל את יתרונות הרשת לטובתן. בכנס, המתקיים בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה, ישתתפו מובילות ומנהלות בכירות, בלוגריות ובעלות עסקים און ליין שיעניקו לנשים כלים מקצועיים ומעשיים על מנת לסייע להן לקדם את העסק שלהן למרחב המקוון ולמקסם את הרווחים הפוטנציאליים.

האירוע ייפתח בהרצאת פתיחה של טל לב, מנכ"לית באליגם וימשיך לפאנל מנהלות אתרי מסחר וקניות מצליחים ביניהן מנהלת סלונה שופינג, מייסדת אתר האופנה המצליח 1item, ומנהלת השיווק און ליין של רשת מלונות ישרוטל, רחלי רוט ומיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-e-force.

לאחריהם, יתקיימו הרצאות בשני מושבים מקבילים שיתרכזו  בחוויית המשתמש לקידום מכירות ברשת והגדלת אחוזי הקנייה, שיווק אפקטיבי במסחר מקוון, התשתית הפיננסית למסחר מקוון, שימוש יעיל בפינטרסט ועוד.

graiber 1

עו"ד מי-טל גרייבר-שוורץ, מנהלת קשרי קהילה ורגולציה באיגוד האינטרנט הישראלי

עו"ד מי-טל גרייבר-שוורץ, מנהלת קשרי קהילה ורגולציה באיגוד האינטרנט הישראלי:  "כנס נשים ומובילות עסקית הוא נדבך נוסף בפעילות האיגוד כדי לעודד בעלי עסקים וללמד אותם להשתמש בפלטפורמה הזו לטובתם, לשדרג את העסק שלהם ולהגדיל את פוטנציאל הרווח. חשוב לדעת שהפוטנציאל קיים: סקר צרכנים שערכנו וחשף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת הראה כי רוב הישראלים חושבים שאתרים כחול-לבן יותר אמינים מאשר אתרים בינלאומיים. בנוסף, 80 אחוז מהישראלים קנו ברשת בשנת 2015 אבל רק 26 אחוז מבעלי עסקים עושים שימוש באינטרנט,  כולל שימוש בסיסי בדף פייסבוק בלבד. המעבר של עסקים ישראלים לרשת לא יתרחש מעצמו ואם נמתין לכך, ייתכן שנמצא את עצמנו בשוק שיישלט באופן מוחלט על ידי חברות רב-לאומיות והעסקים הקטנים והבינוניים בישראל יפסידו מכך."

 

כנס "נשים מובילות מסחר ברשת: 8.3.16, בין השעות  09:30-15:30 בקריית האוניברסיטה הפתוחה. הכניסה חופשית.

להרשמה: http://bit.ly/women-ecommerce