כותרות אחרונות
Search

כנס Red Hat" "Forum Israel" 2019" יום שני 16 בדצמבר 2019, 08:00 עד 15:00 מרכז הכנסים Avenue, קריית שדה התעופה

 

כנס Red Hat" "Forum Israel" 2019"  

בדצמבר השנה, ייפתחו אפשרויות לעתיד מבטיח  תחת הכותרת "Expand Your Possibilities"

מרכז הכנסים Avenue, קריית שדה התעופה, יום שני 16 בדצמבר 2019, 08:00 עד 15:00

 

רד האט (Red Hat) העולמית – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מקיימת בישראל גם השנה את כנס Red Hat Forum שזוכה מדי שנה להצלחה רבה. הכנס יתקיים השנה תחת הכותרת Expand Your Possibilities, ויציג את הפתרונות אותם מספקת רד האט לארגונים כדי להרחיב את אפשרויותיהם ולקדם טרנספורמציה דיגיטלית, בין השאר עם דגש על אוטומציה והענן ההיברידי, וכן הטמעת פתרונות קוד פתוח בסקטורים שונים: פיננסים, המגזר הציבורי, צבא ובטחון, הייטק, טלקו ועוד…

 

בכנס שיתקיים ב- 16.12.19 במרכז הכנסים Avenue בקריית שדה התעופה, ישתתפו מנהלים בכירים ברד האט העולמית ובראשם מישל איסנרד – סגן נשיא למכירות רד האט ב- EMEA, וסטפני צ'יראס – סגנית נשיא ומנהלת כללית Red Hat Enterprise Linux. בנוסף אליהם יוזמנו לבמת המליאה לקוחות שיציגו חדשנות ואימוץ טכנולוגיות קוד פתוח. את הכנס יארח דן טולדנו – מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין.

 

צילום: Red Hat

 

בכנס יוצגו חידושים ועדכונים במסגרת חמישה מסלולים: DevSecOps – השילוב של אבטחה עם תהליכי DevOps וכחלק של אסטרטגיית אבטחה; Container Platform – בניית פלטפורמה עבור קונטיינרים עם OpenShift והטמעתה באמצעות תהליכים, תרבות וטכנולוגיות; Agile Integration – כדי ליהנות ממערכות ותיקות (Legacy) תוך שדרוג לצרכי אינטגרציה חדשים, יש לפתח גישת אינטגרציה אג'ילית. המסלול ילמד איך עושים זאת; Developer – מסלול בהובלת Burr Sutter – דירקטור חווית פיתוח מרד האט העולמית, שיחלוק מהידע שלו על כלים חדשים ואיך מפתחים יכולים ליהנות מהם להאצת ה- Application Factory.

 

במסלול Leaders Circle יחלקו מנהלים בכירים ברד האט עם מנהלים ישראליים היבטים של טרנספורמציה תרבותית החיוניים להצלחת טרנספורמציה דיגיטלית, תוך הפיכת המנהל למנטור, וכיצד נושאים אלה משפיעים על מוצרי רד האט ועל הארגון כולו.

 

לצד המסלולים הללו יציגו שותפיה העסקיים של רד האט בתערוכה מגוונת. כן תוצג פעילות הפיתוח של רד האט במרכז הפיתוח בישראל, ותרומתה של רד האט לקהילת הקוד הפתוח.

 

ההרשמה לכנס ללא תשלום, אך נדרש רישום מוקדם באתר ואישור. לפרטים והרשמה: red.ht/expand