כותרות אחרונות
Search

כנס The Futures of Work יום חמישי, ה-16.5.19, בין השעות 12:30-19:30 במחלקה לארכיטקטורה בצלאל, רחוב בצלאל 1, ירושלים

כנס The Futures of Work 

איך תראה סביבת העבודה בעתיד? אילו סוגי עבודה יהיו קיימים בעוד 10 שנים, והאם יהיה בכלל הבדל בין הבית למקום העבודה? האם הכיסא החכם שנשב עליו יסביר לנו איך לשבת נכון או ידווח על הפעילות שלנו לבוס ?

הכנס ייערך ביום חמישי, ה-16.5.19, בין השעות 12:30-19:30 במחלקה לארכיטקטורה בצלאל, רחוב בצלאל 1, ירושלים.  

 

בשאלות אלו ובעוד נוספות ידון הכנס המשותף לחברת הריהוט המשרדי הבינלאומית גלובל וליחידת המחקר 24/7 במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל, שמזמין מעצבים, אנשי טכנולוגיה, חוזי טרנדים ואת החברות הגדולות במשק לדיון על עתידים אפשריים הנובעים ממגמות ופיתוחים שאנו עדים להם כיום. שילוב בין ניתוח מגמות עכשוויות לעבודה הנעשית ביחידת המחקר תאפשר שיחה על הפוטנציאלים של גישות שונות להוביל למחשבה רעננה והכרחית על המקומות בהם רובנו עתידים לבלות את מיטב שנותינו.

 

אRAAAF_The End of Sitting_Photography_ Jeroen Bosch צילום: יח"צ

 

אלס ורבקל, ראש המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל: "יחידת המחקר 24/7 במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל משתפת פעולה זו השנה השנייה עם חברת הריהוט המשרדי הבינלאומית "גלובל". במהלך שיתוף הפעולה חוקרים הסטודנטים את החברות הגדולות במשק הישראלי (חברות מדד ת"א-35) לקראת הצעות לתכנון סביבות עבודה עתידיות עבורן.

 

המחלקה לארכיטקטורה רואה חשיבות גדולה לשילוב המומחיות של מורי המחלקה והצוותים המקצועיים של חברת גלובל לקראת דיון מושכל בעתידן של סביבות העבודה בישראל. במאי ייערך כנס בינלאומי בנושא בבצלאל שיזמין גורמי אקדמיה, כלכלה וטכנולוגיה לדיון משותף ויחשוף חלק מתוצאות שיתוף הפעולה לקהל המקצועי והרחב."

 

Work Sofa PROOFF_Rianne Makkink צילום: יח"צ

 

אלי גרניט מנכל קבוצת גלובל ישראל:  "האתגר של אפיון סביבת העבודה האופטימלית מלווה את עולם המשרד מאז המהפכה התעשייתית.  המתח התמידי בין הצורך בריכוז ובפרטיות לבין הצורך בעבודה שיתופית, פערי הדורות הדרים בכפיפה אחת, עלויות הנדל"ן המאמירות, ההתחרות ההולכת וגוברת על כוח אדם מצוין ועוד מחייבים יצירתיות וחדשנות כל העת והופכים את התחום למרתק כל כך".

 

בין המשתתפים: Ronald Rietveld- אדריכל הולנדי אשר הקים יחד עם אחיו, הפילוסוף והכלכלן אריק ריטוולד את RAAAF [Rietveld Architecture-Art-Affordances] – סטודיו לעיצוב ומחקר הפועל בתחומי האדריכלות, מדע ואמנות. העבודות של הסטודיו פורסמו והוצגו ברחבי העולם ובביאנלה בסאו-פאולו, איסטנבול וונציה; Rianne Makkink- אדריכלית הולנדית ובעלת הסטודיו ״Makkink & Bey״ ביחד עם המעצב יורגן ביי. מתעסקת בתחומים שונים של אמנות יישומית: פרוייקטים במרחב הציבורי, עיצוב מוצר, אדריכלות, עיצוב תערוכות ועוד; Didi Lenz- אדריכל ומעצב מוינה, ראש מחלקת עיצוב, מחקר וחדשנות בחברת הריהוט האוסטרית BENE; אלי גרניט- מנכ"ל גלובל; אלס ורבקל- ראש המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל; דורון שחר- חברת Pointgrab המפתחת סנסורים חכמים לניתוח ואנליזה של סביבות עבודה; אור לוסטיג- מנכ"ל ומייסד חברת Seatback המפתחת ריהוט חכם עבור סביבת העבודה ע״י מעקב וניטור של איכות הישיבה של המשתמש; מאיה קלדרון- סמנכ"לית פיתוח עסקי וחדשנות בדואר ישראל; לילי סטנגר- אדריכלית בחברת  Mindspace.