כותרות אחרונות
Search

כפר סבא מתחדשת עם 270 יחידות דיור יוקרתיות שייבנו בעיר!

הדמיה פרויקט ההתחדשות העירונית בכפר סבא. – קרדיט:  Evolve media

 

כפר סבא מתחדשת עם  270 יחידות דיור יוקרתיות שייבנו בעיר!

חברת "מטרופוליס" נבחרה במכרז יזמים להוביל פרויקט התחדשות עירונית משמעותי בלב הפועם של העיר כפר סבא.

 

אודי בלום, מנכ"ל חברת "מטרופוליס": "במסגרת התוכנית האסטרטגית של חברת מטרופוליס להרחבת פעילות החברה, אנו גאים ושמחים על האמון שניתן לנו לבניית מתחם ייחודי זה. באופן אישי, אני שמח ונרגש להתחיל לראשונה פרויקט התחדשות עירונית בעיר מגוריי. בייחוד בתקופה זו, מתברר שוב עד כמה התחדשות עירונית מהווה צורך חיוני, כאשר עשרות אלפי דירות נמצאות חשופות ללא ממ"ד וללא פתרון מיגון הולם לשעת חירום. בימים מאתגרים אלו, אנו רואים שליחות ביצירת הליכי התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, תוך קידומם בצורה הטובה והמהירה ביותר. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו ומבטיחים לעשות הכול על מנת שפרויקט זה יתממש על פי סטנדרט האיכות והשירות הגבוהה של מטרופוליס".

 

אודי בלום, מנכ"ל "מטרופוליס" – צילום:  סיון פרג'

 

"מטרופוליס", יזמית ההתחדשות העירונית המובילה, מודיעה כי נבחרה במכרז דיירים לקדם פרויקט התחדשות עירונית במרכז כפר סבא, בין הרחובות רוטשילד והכרמל, אזור שוקק ומלא חיים בקרבת בתי קפה ומרכזי מסחר, נגישות גבוהה של תחבורה ציבורית ושטחים ירוקים רחבים.

 

בפרויקט, על פי תכנון ראשוני, עתידות להיהרס 83 יח"ד, המצויות ב-5 בניינים ישנים, כולל קומת מסחר במפלס הקרקע, שבמקומן יוקם מתחם יוקרתי, שטרם נראה כמותו בעיר.

 

המתחם החדשני, שיתוכנן על ידי משרד חן אדריכלים בהובלת האדריכל ניר חן, יכלול את הקמתן של כ-270 יח"ד ב-4 בנייני מגורים בני 15 קומות, בשילוב בנייה מרקמית מעל קומת מסחר ומבנה ציבורי. בסמיכות למתחם החדש, תקום גינה ציבורית ירוקה ורחבת ידיים לשימוש הדיירים ובאי האזור.

 

חברת "מטרופוליס" נפגשה טרם זכייתה במכרז, עם גורמי התכנון והמנהלת להתחדשות עירונית בכפר סבא על מנת לקבל הנחיות לתכנון ולהציג את מתווה התכנון הראשוני. התכנון הסופי יאושר ע"י העירייה במסגרת הליכי התכנון המקובלים בעיר.

 

הדמיה פרויקט ההתחדשות העירונית בכפר סבא. – קרדיט:  Evolve media

 

את "מטרופוליס" מייצג עו"ד איתי שלוש ממשרד ארדינסט, בן-נתן טולדנו ושות' ואת הדיירים מייצגים עו"ד ירון טיקוצקי ממשרד דורון טיקוצקי קנטור ושות' ועו"ד ירון שלומוביץ ממשרד שלומוביץ-סורקין ושות'.

 

את הבניינים ברוטשילד 80-82 מלווה חברת "רום – התחדשות עירונית" בבעלות הגב' מור בראון.