כותרות אחרונות
Search

לאור המצב הביטחוני – עיריית אשקלון רוכשת מערכת גיבוי אנרגיה מתקדמת של ענקית האנרגיה הבינלאומית "איטון".

אופיר גורן  מנכ"ל "איטון" – צילום: ניב קנטור

 

לאור המצב הביטחוני – עיריית אשקלון רוכשת מערכת גיבוי אנרגיה מתקדמת של ענקית האנרגיה הבינלאומית "איטון".

עיריית אשקלון מצטיידת בעשרות מכשירים חכמים לגיבוי אנרגיה ולשמירה על רציפות תפקוד מערכות המידע בזמן הפסקות חשמל ומתקפות טילים. בזכות שיתוף הפעולה עם איטון, עיריית אשקלון מציבה את עצמה בחזית הטכנולוגית ומוכנה לכל תרחיש עתידי.

 

בעקבות המצב הביטחוני בישראל, עיריית אשקלון נוקטת בצעדים משמעותיים להבטחת המשך תפקוד מערכות המידע והבקרה העירוניות במקרי חירום. במסגרת זו, "איטון ישראל" תספק לעיריית אשקלון כ-עשרים מכשירי אל פסק לגיבוי ציוד התקשורת  במקרה של הפסקת זרם חשמלי פתאומית. מערכת הגיבוי של איטון מבטיחה תפקוד רציף של ציוד תקשורת ומערכות מידע במקרה של הפסקת חשמל, כדי למנוע אובדן מידע או נזק למכשירים בעת תקלת חשמל לשימוש בעת חירום.

 

חברת "איטון ישראל" תספק לעירייה מכשירי אל פסק חד פאזיים בגודל של 2 ו3 קילו וואט. מדובר בשדרוג תשתיות במספר אתרים מרכזיים, כאשר כל המכשירים החכמים יהיו מצוידים בתקשורת לניהול מרחוק.

 

הבחירה ב"איטון ישראל" נובעת מהיכולות המתקדמות של מכשירי אל פסק המסוגלים לעבוד בסביבות עבודה קשות. הסדרה הנבחרת, SX9 כוללת יכולות שליטה מרחוק והגנות סייבר מתקדמות. המכשירים יספקו אנרגיה למצלמות, חדרי בקרה וחמ"לים, ובכך יעניקו יכולת לתפקוד מלא גם בתנאים מורכבים. 

 

אופיר גורן  מנכ"ל "איטון" – צילום: ניב קנטור

 

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "רכישת מערכות הגיבוי חיונית להבטחת המשכיות תפקוד ציוד התקשורת בעיר אשקלון. בזמנים של אי ודאות ביטחונית, רשויות מקומיות חייבות להיות מוכנות לכל תרחיש אפשרי, והפרויקט הזה הוא צעד חשוב בכיוון הנכון. איטון מתמקדת באיכות השירות, ביצועים גבוהים וביכולת להציע פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח, מה שמעניק לעיריית אשקלון יכולת להתמודד עם תרחישי חירום בצורה מהימנה ויעילה".

 

אודות חברת "איטון" (Eaton): חברת איטון היא חברה ישראלית המתמחה בפתרונות אנרגיה וטכנולוגיות תקשורת מתקדמות. החברה מספקת מגוון שירותים ומוצרים בתחומים של מכשירי אל פסק חכמים, מערכות אנרגיה מתקדמות ופתרונות תקשורת מאובטחים. איטון מציעה פתרונות אינטגרטיביים המבוססים על טכנולוגיות חדישות ומתקדמות, כוללים שירותי תחזוקה ותמיכה ללקוחותיהם. בנוסף לפעילותה בשוק המקומי, חברת איטון פועלת גם בשוק הבינלאומי ומייצרת מוצרים המיועדים לצרכים תעשייתיים ומסחריים. היא מכבדת את תקני הבטיחות הגבוהים והמסדרים ביותר בענף ומתמקדת באיכות ובביצועים של מוצריה.