כותרות אחרונות
Search

לא יכבו לנו את האור: מותג כלי הכסף "הצורפים" מציג את קולקציית חנוכה 2023 בצל המלחמה.

 הצורפים – חנוכיית מעגלים – צילום: צחי קיבנשטיין

 

לא יכבו לנו את האור: מותג כלי הכסף "הצורפים" מציג את קולקציית חנוכה 2023 בצל המלחמה.

חג הניסים, חג החנוכה כבר מעבר לפינה ומותג היוקרה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" מציג את קולקציית החג המהודרת המשלבת מבחר חנוכיות בשלל סגנונות עיצוב לצד דגמים קלאסיים ונצחיים, כאלו שעוברים מדור לדור.

 

הקולקציה מציעה את פריטי החנוכיות המסורתיות בשלל עיצובים, החנוכיות הן פרי יצירתם של אמני המותג, מאחורי כל חנוכייה הסיפור וההשראה הייחודית לה. כל עיטור וחריטה נוצר בעבודת יד מוקפדת מה שהופך את החנוכיות ליצירות אומנות על זמניות. הקולקציה משלבת חנוכיות העשויות מכסף לצד חנוכיות בציפוי כסף.

 

חנוכיית ברקת

חנוכיית ברקת – הצורפים  – צילום: ירון וינברג

 

חנוכייה בעיצוב המתכתב עם בית המקדש בהשראת אבן הברקת, אחת מאבני החושן ששימשו את הכהן הגדול. החנוכייה ,שעשויה מכסף סטרלינג 925 ,מלוטשת ברבים מחלקיה בצורת משושה, צורה המקנה לה מראה של אבן חושן. המידות המיוחדות של החנוכייה (גובה 30.3 ס"מ ורוחב 22.9 ס"מ) מקנות לה מראה נדיר.

מחיר: 2,898 ₪

 

חנוכיית סימן שאלה

חנוכיית סימן שאלה – הצורפים  – צילום: ירון וינברג

 

החנוכייה בעיצוב סימן שאלה הפכה עם השנים לפופולאריות והמבוקשת ביותר. צורתה המיוחדת והמסולסלת מושכת את העין ומעוררת סקרנות. אמני הצורפים יצרו חנוכייה שפורצת את גבולות הדמיון ומרקיעה שחקים.

מחיר 2,700 ₪

 

חנוכייה פילגרין קטנה

חנוכיית פליגרין הקטנה – הצורפים – צילום: ירון וינברג

 

החנוכייה נוצרה כמחווה לעבודת הצורפות העתיקה של יהודי תימן. אמני הצורפים יצרו בשיטת עיבוד מסורתית ועדינה עיטורים מרהיבים לכל אורכה של החנוכייה. חוטי כסף דקיקים השזורים ומלופפים זה בזה, לצד כיפות וחרוזים עשויים מכסף טהור. ייחודי של דגם זה הוא בקני הנרות החלקים והבוהקים ובבסיס הרחב והמעוטר.

 

מחיר 2,599 ₪

 

חנוכיית דור מצופה כסף

\

חנוכיית דור – הצורפים – צילום: ירון וינברג

 

חנוכייה במראה תלת מימד שהפך לפופלארי במיוחד בשנים האחרונות.  העיצוב הייחודי משלב תנועתיות במראה נקי ומפואר בציפוי כסף איכותי ועמיד.  למרות המראה המינימליסטי לכאורה העיצוב הייחודי מעניק לחנוכייה מראה של יצירת אומנות בת זמננו

מחיר 792 ש"ח

 

חנוכיית מעגלים

 

 הצורפים – חנוכיית מעגלים – צילום: צחי קיבנשטיין

 

עיצוב חנוכיית מעגלים משלב אלמנטים עיצוביים שונים, מחד קווים ישרים ונקיים, ומאידך בבסיס החנוכייה גלים המזכירים את אדוות הגלים במקווה מים, ששוברים את הקו הישר ומשלבים טכניקת עיצוב פחות שמרנית. שילוב הטכניקות, מעניק לחנוכייה נוכחות עוצמתית המשולבת באלגנטיות של קווים ישרים וגלים מעוקלים. להוספת ההדר ראשי הקנים יושבי על גולות מוזהבות שיוצרות סינרגיה עם עיצוב ראשי הקנים החצויים. המוצר הינו מצופה כסף בטכניקה ייחודית השומרת על הפריט מהשחרה ומנזקי הסביבה ואף מורידה את התחזוקה השוטפת של המוצר.

מחיר: 874 ₪

 

חנוכיית גשר

 

חנוכיית גשר – צילום: צחי קיבנשטיין

 

חנוכיית גשר עוצבה בהשראת גשר המחבר ביך שני גדות נהר המשלבים שני קצוות לאחד שלם. חנוכיית הגשר לוקחת את מראהו הקלאסי של הגשר ומעניקה לו פרשנות מודרנית עם קווים נקיים בצורות גאומטריות מדויקות, אך יחד עם זאת מתעקלת בבסיסה כאילו רומזת למקור ממנו היא מגיעה – גשר מסורתי הבא לגשר הבין שני נקודות. המוצר הינו מצופה כסף בטכניקה ייחודית השומרת על הפריט מהשחרה ומנזקי הסביבה ואף מורידה את התחזוקה השוטפת של המוצר.

מחיר 874 ₪

 

אודות: רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

 

את החנוכיות ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין: hazorfim.co.il