כותרות אחרונות
Search

להכניס את החופשה אליכם לחדר השינה עם המצעים של "The Bedlinen Factory".

תהליך הטיפול בבד הכותנה מקבלתו במפעל ועד הפיכתו למוצר מוגמר – צילום: אבי בר 

 

 

להכניס את החופשה אליכם לחדר השינה.

זוכרים את החופשה האחרונה שלכם במלון 5 כוכבים עם המיטה המפנקת והמצעים שהיו כל כך רכים ונעימים? ישנתם כמו תינוק והתחושה המלטפת של הסדין הרך לא עוזבת אתכם. לו רק הייתם יודעים עד כמה פשוט וקל להכניס את החופשה היישר אליכם לחדר השינה עם אותם המצעים האיכותיים, והכול מתוצרת כחול לבן.

 

רונית ציטיאט קאשי מנכ"לית המפעל – צילום: אבי בר

 

 דברים שאולי לא ידעתם על מפעל המצעים בישראל "The Bedlinen Factory" .

הידעתם שיש בישראל רק מפעל אחד שמייצר טקסטיל מצעים? המפעל הגדול והאחרון לייצור מצעים "The Bedlinen Factory"  כשמו כן הוא, קיים מזה 50 שנה, עם ניסיון וידע רב בתחום, עם היסטוריה עיצובית ושיווק בעולם כולו, והוא שוכן במרכז הארץ בישוב אזור. המפעל חרט על דיגלו ערכים חברתיים ושליחות לאומית, כמו תמהיל האנשים העובדים במפעל הכולל את כל המגדרים והגילאים, ומנכ"לית אחת המנצחת על התזמורת המיוחדת הזו ליצירה הרמונית מרגיעה.

 

עובדים ערבים ופלסטינים ביחד עם עובדים יהודים מכל הרקעים, כוח נשי מאחורי המכונות הגדולות, וגם עובדים עם צרכים מיוחדים. הכוח המניע הזה עובד במפעל לאורך שנים ארוכות ומרגיש כמו משפחה אחת גדולה.

 

המפעל דוגל בשמירה על איכות הסביבה והקיימות, ולכן הופך גז רעיל שנפלט מפסולת מזבלת "חירייה" לגז ירוק המשמש להפעלת מכונות המפעל. הכי אנרגיה ירוקה שיש.

 

מנכ"לית המפעל רונית ציטיאט קאשי מציגה את חזון החברה והמשימה העיקרית – צילום: אבי בר

 

איך הלקוחות נהנים מהייצור המקומי?

הידע והניסיון הרב שנצבר במפעל במהלך השנים, מאפשר לדייק תהליכי עבודה, לייעל ולמקסם אותם, ולייצר מצעים סופר איכותיים הנמכרים בעולם כולו למותגי על בתחום ההום סטיילינג כמו "פוטרי בארן", זארה הום" "ברוקלינן", ועוד רבים וטובים.

 

מהו תהליך העבודה:

זה מתחיל בבחירת הבדים, בחירת כותנת הפרמיום האיכותית ביותר בשילובים אורגניים, עם הסיבים הארוכים המונעים "גולגולים", עבודה מול מפעלי אריגה המקצועיים והטובים ביותר, ייעול תהליכי עבודה כמו האשפרה, החריכה של הבדים, צביעה והדפסת מנעד העיצובים הכולל אלפי דגמים והדפסים, ולבסוף בקרת איכות. הבדים הנבחרים נשלחים למתפרות שם תופרים את המצעים הנשלחים לכל העולם, למלונות, לחנויות יוקרה ולמותגי על. וגם לאתר המותג ול-20 החנויות בישראל.

 

תהליך הטיפול בבד הכותנה מקבלתו במפעל ועד הפיכתו למוצר מוגמר – צילום: אבי בר 

 

והמחיר:

היות והם היצרנים והמשווקים של המצעים, יש בידם היכולות לתמחר את התוצרת המשובחת הזו כ"שיק בר השגה" עם מחירים נגישים לכולם.

 

אז מה בקולקציה?

המותג "The Bedlinen Factory"  כולל 2 קולקציות איכותיות ויוקרתיות באריגות שונות עם למעלה מ-100 דגמים והדפסים, בכל המידות ובכל זמן נתון:

"פרקל 270" , מצעים המיוצרים מכותנת פרמיום טבעית ו/או אורגנית משובחת, נעימה ורכה למגע, שנזרעה, לוקטה, ונארגה בתהליכים אורגניים טבעיים וידידותיים לסביבה. כותנה בעלת אורך סיב ארוך ואריגת פרקל של 1 שתי על 1 ערב, המעניקים את האיכות הגבוהה וחווית שינה שונה עם תחושת קרירות וקריספיות של המצעים. כל תהליך הייצור, העיבוד, גימור הבד והתפירה נעשים במפעל בישראל ונשלחים למיטב המותגים, הרשתות ובתי המלון בארץ ובעולם השואפים להעניק ללקוחותיהם את חווית החופשה המושלמת.

 

"סאטן 220" בצפיפות של 220 חוטים לאינץ' רבוע ו"סטאן 500", שהוא הסאטן היוקרתי ביותר בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' רבוע, מצעים איכותיים באריגה של 4 חוטי שתי על חוט אחד ערב, עשויים מכותנה פרמיום משובחת, שעוטפת ומלטפת. הכותנה נזרעה, לוקטה ונארגה בתהליכים אורגניים, טבעיים, וידידותיים לסביבה.

 

המצעים הם בכל הגדלים, ויש גם דגמים מיוחדים למיטות נוער ומצעים לתינוקות.

 

הבד המוכן לפני גזירה ותפירה למוצר מוגמר – צילום: אבי בר

 

אלו דגמים תוכלו למצוא:

למעלה מ-100 דגמים בצבעים ובהדפסים שונים.

 

החל מהדגמים הקלסיים החלקים בצבעי לבן בוהק, ירוק פטרול או אפור בטון. לצד הדפסים פרחוניים במגוון צבעים, סט עם פסים דקים, וכזה עם פסים עבים. סט אלגנטי בהדפס משבצות עדינות של דגם "ריגה", וניתן למצוא גם שילובים מיוחדים כמו סדין ורוד עם ציפות וציפיות פרחוניות, או הסט של דגם ״סקויה״ הכולל סדין לבן עם ציפה וצפיות של הדפסי עלים גדולים בדיוק כמו עץ הסקויה המעניק את חווית הלינה בשטח, ועוד…

 

כל תהליכי העיבוד, גימור הבד והתפירה נעשים במפעל ובשלוחותיו, נארזים ונשלחים למיטב המותגים המובילים, בתי המלון היוקרתיים ביותר, והרשתות הנחשבות בארץ ובעולם.

 

תהליך הטיפול בבד הכותנה מקבלתו במפעל ועד הפיכתו למוצר מוגמר – צילום: אבי בר 

 

למה עדיף לקנות בישראל?

הרבה מהרשתות והמותגים הגדולים, הידועים, והמובילים בעולם, המוכרים מצעים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, רוכשים אותם מהמפעל בישראל.

 

ההבדל הוא במחיר. בעבור סט מצעים זהה באירופה תשלמו מאות דולרים, ובישראל המחיר הוא 320 ₪ בלבד לסט. יש דברים כאלה!

 

היכן קונים:

באתר החברה וב-20 החנויות הפרוסות ברחבי הארץ (רשימת הסניפים מופיעה באתר). האתר מציע את מירב הקולקציה, במחירים של 220 ₪, ו-320 ₪ לסט איכותי, למעט הקולקציות החדשות. המשלוח חינם ברכישה מעל 200 ₪ , יגיע תוך 3 ימי עסקים עד לפתח הבית. ואם אתם מחפשים דגמים סופר מיוחדים כאלה שלא מופיעים באתר, אתם מוזמנים להגיע לאחת מחנויות המפעל, תמיד תמצאו שם הפתעות משמחות.

 

רונית ציטיאט קאשי מנכ"לית המפעל יחד עם איש יחסי הציבור גולן נהרדעא המסייע לממש את החזון – צילום: אבי בר

 

ולסיום מילה על החזון של האנשים מאוחרי המותג ושלנו כמדינה. החזון הוא שבכל בית בישראל יהיו מוצרים תוצרת כחול לבן. זהו המפעל האחרון בישראל שמייצר מצעים משלב גימור סיב הכותנה ועד למוצר המוגמר. "The Bedlinen Factory" הוא השילוב המנצח של ייצור מקומי כחול לבן וחווית שינה שונה. זו משימה ברמה לאומית ואולי אפילו אפשר לומר, בינלאומית, כיוון שמדובר בקשת של מאות מותגים ברחבי העולם שהמפעל עומד מאחוריהם. ההצלחה היא של כולנו והשמיים הם הגבול.

 

אז אם גם לכם בא לשדרג את חדר השינה שלכם, לתת לו את הנופך והאווירה של מלון 5 כוכבים, ולשפר גם את איכות השינה שלכם, בידיעה שאתם גם שומרים על הסביבה וגם על החברה האנושית המגוונת ועל הכלכלה האזורית, ב- "The Bedlinen Factory"  תמצאו את הסטייל, האיכות והמגוון במחיר השווה לכל נפש.

 

וכמו שאומרת ירדן ג'רבי, מגיעה לכם מדליה. ולמפעל מדלית זהב.

 

להזמנות: באתר:

TheBedlinenFactory.co.il

https://www.mylinens.co.il/

חנות המפעל הראשית: משה שרת 47, אזור.

טלפון  077-5554448

נשמח גם לארגן לכם סיורים לקבוצות במפעל.

פנו אליהם במייל: contact@mylinens.co.il