כותרות אחרונות
Search

להקת "קולבן דאנס DUO" יוצאת במופע בכורה – שתי יצירות מחול חדשות בערב אחד.

מופע חדש "DUO" קולבן דאנס  – צילום: ידין מילר

 

 

להקת "קולבן דאנס DUO" יוצאת במופע בכורה.

שתי יצירות מחול חדשות בערב אחד.

* "אדי" – כוריאוגרפיה אמיר קולבן.

* "ליהוק" – כוריאוגרפיה נועה צוק.

 

היצירות מזמינות אותנו לתהות על המציאות המורכבת הנוכחית של עולמנו באמצעות דיאלוג עמוק בין תפיסות שונות של רגש וצורה, עיוורון ויהירות.

 

* טרום בכורה בקיבוץ הזורע 20:30- 4 ביולי

* ירושלים – היכל התרבות בית העם ירושלים – 9 ביולי

* תל אביב – מרכז סוזן דלל – 24-26 ביולי

* חיפה – תיאטרון חיפה  – 29 ביולי

* באר שבע – המשכן לאמנויות הבמה ב"ש – 31 ביולי

 

המופע החדש של להקת קולבן דאנס DUO מציג שתי יצירות מחול מרתקות, של שניים מבכירי הכוריאוגרפים, פרופ' אמיר קולבן מהכוריאוגרפים הוותיקים והמוערכים ומנהלה האמנותי של קולבן דאנס ונועה צוק, כוריאוגרפית ורקדנית עם קריירה בינלאומית מפוארת שלראשונה יוצרת עבור להקת "קולבן דאנס".

 

מופע חדש "DUO" קולבן דאנס  – צילום: ידין מילר

 

היצירות מזמינות אותנו לתהות על המציאות המורכבת של עולמנו בחודשים האחרונים, על תופעות של יהירות ועיוורון, ועל הקשר בין ראייה לתפיסת עולם.

 

אדי – היצירה החדשה של אמיר קולבן, פותחת בפני הקהל מרחב להתבוננות עמוקה על נושאים של יהירות ועיוורון. היצירה מאתגרת אותנו לבחון מחדש את הדרך בה אנו תופסים את העולם ולשאול את עצמנו – האם אנו באמת רואים את מה שחשוב או שאנו בוחרים להתעלם ולחיות בעיוורון?

 

היצירה מאתגרת את הקהל להכיר בעיוורונות אישיים וחברתיים, ולגלות כיצד התודעה השבויה שלנו והיהירות האנושית מעוורות אותנו לגבי המציאות שסביבנו ומזהירה מפני ה"קרחון" שכבר ממתין לנו, ובו אנו עלולים להתנגש אם נמשיך לחיות בעיוורון.

 

ביצירתה של נועה צוק ליהוק, יש מנעד של דלילות ועומס, חיבורים אנושיים הקצובים במסגרות זמן משתנות לצד רצון, תשוקה, פנטזיה, רוך שהתפתחו בסנכרון שאינו ניתן להפרדה ממבנים כוריאוגרפים. יש אנרגיה, טקסטורות גופניות, קצב ומוסיקה ששומעים אבל גם רואים. את המוסיקה ליצירה חיבר אוהד בישוף.

 

 

מופע חדש "DUO" קולבן דאנס  – צילום: ידין מילר

 

שתי היצירות יחדיו מזמינות את הקהל למסע שבו הוא נדרש לפתוח את עיניו לא רק לעולם החיצוני אלא גם לעומקים הפנימיים של התודעה והרגש, השילוב בניהם במופע אחד, מעניק פרספקטיבה ייחודית לדיון בנושאים המורכבים והדינמיים הללו, ומעמיקה את ההבנה שלנו על כיצד אנו תופסים את העולם סביבנו.

 

משך המופע הוא כשעה ורבע וכולל הפסקה של 10 דקות.

 

קרדיטים:

רקדנים/שותפים ליצירות: צביקה היזיקיאיס, ג'ושוע סוטון, עידן קוגן, ויבהור דב, מור בירגר, שרון כהן, סוניה זוולסקה, תמר ירון, מור פיוטרמן, עתליה בו דב.

עוזרת כוריאוגרף ליצירה "אדי": סוניה זוולסקה

עיצוב תלבושות "אדי": עדי יאיר

עיצוב תלבושות "ליהוק": חני סירקיס

עיצוב תאורה: אורי מורג

מוסיקה "אדי": קולאז'

מוסיקה "ליהוק": אהד פישוף

צילום: ידין מילר

 

מחירי  כרטיסים:

תל אביב: אולם  149 ₪   גלריה 119 ₪  | רכישה מוקדמת 129  ₪ 

שאר הארץ: אולם 119 ₪  גלריה 89 ₪  | רכישמה מוקדמת 99 ₪ 

 

רכישה באתר הלהקה :  https://bit.ly/3mJvM4V