כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מציעה לכם קיט-קט מיני באריזה משפחתית

ליימן שליסל מציעה לכם את קיט-קט, חטיף השוקולד הפופולארי והאהוב בעולם !

הפעם באריזה משפחתית של קיט-קט מיני

 

ליימן שליסל, מיבואניות דברי המתיקה והמשווקות הגדולות בישראל, המשווקת של חטיפי נסטלה בישראל, מרחיבה את משפחת מוצרי קיט-קט ומציעה: קיט-קט מיני באריזה משפחתית.

 

קיט-קט מיני – אריזה משפחתית המכילה 12 יחידות של אצבעות השוקולד האהובות. בכל יחידה שתי אצבעות קיט-קט וכל יחידה ארוזה בנפרד, לשמירה מלאה על הטריות והפריכות של המוצר.

 

קיט-קט מיני באריזה משפחתית מתאים לפינוק ולנשנוש בשיתוף בני המשפחה וחברים. יתרונו של המוצר בכך שהוא מהווה פינוק והנאה בכמות מדודה ובשיתוף.

צילום: עמית שטראוס

מחיר והיכן ניתן להשיג: את קיט-קט מיני באריזה המשפחתית, כמו גם את כל חטיפי קיט-קט, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר אריזת 200 גרם, המכילה 12 יחידות קיט-קט מיני נע בין 11.90-12.90 ₪.  המוצר כשר-חלבי )לאוכלי אבקת חלב נוכרי( אפיית ישראל ללא חשש חדש בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי קיט-קט משווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.