כותרות אחרונות
Search

ליימן שליסל מציעה מגוון בונבוניירות מרסי במחירי מבצע לכבוד ראש השנה

מרסי על מי שאתם …

שנה טובה ומתוקה עם הבונבוניירה של מרסי !

קולקציית חג בעיצוב חדש ומהודר של הבונבוניירה המעולה והמפנקת

ליימן שליסל מציעה מגוון בונבוניירות מרסי  במחירי מבצע לכבוד ראש השנה

עם בוא השנה החדשה ליימן שליסל מאחלת שנה טובה ומתוקה עם הבונבוניירה הכי טובה ומציעה קולקציה מיוחדת, מגוונת וחגיגית של בונבוניירות מרסי במבחר טעמים, גדלים וצורות. בונבוניירות מרסי – מכילות אוסף מדהים של שוקולדים, במגוון טעמים, מוצעות במגוון אריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי וייחודי  לראש השנה שבהן כל אצבע של שוקולד עטופה  בנפרד:

  • בונבוניירת מרסי באריזה אדומה קלאסית  מוצעת במהדורה חגיגית של 250 גרם ובאריזת חג של 400 גרם, כל אחת מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר נפלאים ואיכותיים. מחירי המבצע המומלצים לצרכן: 250 גרם – 21.90 ₪; 400 גרם – 44.90 ₪.

  • בונבוניירת מרסי חלב באריזה כחולה – בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: חלב, קרם נוגט, קרם אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע מומלץ לצרכן: 21.90 ₪.

  • בונבוניירת מרסי מריר באריזה חומה  בונבוניירה במהדורה מיוחדת לחגים המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע מומלץ לצרכן:21.90  ₪. 

 כל מוצרי מרסי עשויים שוקולד מובחר באיכות מעולה ומתאימים לצריכה אישית, למתנה ולאירוח.

את קולקציית הבונבוניירות החגיגית של מותג מרסי, כמו גם את כל מוצרי ליימן שליסל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

merci 1

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל מידע אודות כל המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.