ראשי חדשות בעסקים בריאות וחברה ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בינלאומי תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בינלאומי תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"10/11/2016בריאות וחברה, חדשות בעסקים, כותרות, מוצרים שאינם מזון, צרכנות, צרכנות מבצעיםסגור לתגובות על ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בינלאומי תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".
למאמר הבארשתiDigital מתרחבת ומשיקה חנות חדשה בקריון בהשקעה של כ-2 מליון ש״ח.
למאמר הקודםחדש בקניון עזריאלי תל אביב - פופ אפ "דוכן קרמבו חורף" של זוכה בייק אוף ישראל - שי גולן
מאמרים נוספים
נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת "CPC" המתמחה בפיתוח וייצור מערכות בתחום הביטחוני והצבאי לחברת E.S. Embedded Solutions 3000 המתמחה בתחום הפיתוח ואבטחת סייבר.
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"20/12/2024