כותרות אחרונות
Search

לכבוד ראש השנה וחגי תשרי, מציעה החנות האינטרנטית "אהבה קטנה" מגוון מתנות מקוריות ומשמחות – עם אמירה אישית, שכיף לתת ולקבל!

לכבוד ראש השנה וחגי תשרי, מציעה החנות האינטרנטית "אהבה קטנה" מגוון מתנות מקוריות ומשמחות – עם אמירה אישית, שכיף לתת ולקבל!

מותג "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לקראת ראש השנה וחגי תשרי מגוון מתנות מקסימות ומיוחדות, אותן אפשר להזמין בקלות באתר החנות האינטרנטית https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו.

"אהבה קטנה" מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.

 

כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה. לעיצובים המקסימים המוצעים באתר, אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה מיוחד (בהתאם למוצר). באתר מוצעים גם רעיונות למשפטים מהם אפשר לבחור, כמו: הכול אפשרי, בדרך שלך ; המסע, לא היעד – הוא העיקר; לא כל יום הוא יום טוב, אבל יש משהו טוב בכל יום ; כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו ; כל יום הוא הזדמנות חדשה, ועוד… 

 

הפריטים מוצעים במגוון תחומים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית ועוד. כל מוצר מוצע בכמה סגנונות עיצוב לבחירה, כך שאפשר ליצור סט של כמה פריטים באותו עיצוב ודוגמה.

 

דוגמות למתנות לחג:

  • ספר מתכונים אישי – אוסף של המתכונים המנצחים! 80 עמודים ייעודיים לכתיבת אוסף המתכונים המשפחתי שעובר מדור לדור ולשמירת הטיפים הסודיים לבישול ולאפייה. שמו של השף הביתי מודפס על גבי הכריכה הקשה והמעוצבת. הספר, בגודל A5, מגיע בצירוף שני גיליונות עם מדבקות מעוצבות, לחלוקת המתכונים עפ"י קטגוריות. מחיר: 65 ש"ח.

 

צילום – סטודיו אהבה קטנה

 

  • משטח חיתוך צבעוני מזכוכית מחוספסת, עליו ניתן לחתוך בקלות ובנוחות מוצרים שונים, מבלי שיישארו עליו סימני חיתוך. המשטח נושא את שם שף הבית, ואפשר להוסיף גם משפט השראה. ההטבעה עמידה במים ואינה מתקלפת. מתאים לשימוש במדיח כלים. מידות: 17.6*26.6 ס"מ.מחיר: 62 ש"ח.

 

 

  • סט של 4 מגנטים צבעוניים: להצמדת היצירה האחרונה של הילד למקרר, או לרשימת הקניות והתזכורות החשובות. קוטר 5.5 ס"מ. גימור במראה קריסטלי. מחיר: 35 ש"ח.

 

 

  • קופסת אחסון אישית: קופסה מתכת עגולה בגימור וינטג', שיכולה להתאים לאחסון עוגיות, להפתעות מתוקות לנכדים ועוד. על תווית המכסה, העשויה מוויניל איכותי ועמיד, אפשר להוסיף שם או משפט השראה. הקופסה בקוטר 22 ס"מ. מחיר: 47 ש"ח.

 

צילום – סטודיו אהבה קטנה

 

  • ספל בהטבעה אישית, שיגרום למשקה החם של הבוקר – קפה, תה, חליטה או שוקו – לחמם גם את הלב. אפשר להטביע על הספל שם בעברית או באנגלית, ואייקון לבחירה במגוון צבעים. מחיר: 35 ש"ח. 

 

צילום – סטודיו אהבה קטנה

 

  • מגבת מטבח אישית, שתגניב חיוך לכל ניגוב ידיים. על המגבת ניתן לשלב שם או משפט השראה. גודל: 54 X 33 ס"מ. רקע לבן. מחיר: 35 ש"ח.

 

צילום – סטודיו אהבה קטנה

 

  • יומן ספירלה שבועי לשנת 2019- 2020, לארגון הזמן והשנה החדשה. כריכה צבעונית וחלוקה פנימית נוחה. מידות 24 X 17 ס"מ. לבחירה כריכה רכה או קשה. ספירלת מתכת בצבעי לבן, כסוף או שחור, לפי הקיים במלאי. מחיר: 37 – 47 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).

 

 

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il

זמן הכנת המתנה: 5 – 8 ימי עסקים. ניתן לקבל את המוצרים עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי.

 לאתר החנות ודוגמות נוספות, לחץ כאן !!

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.