לקראת יום העיוור שיחול ב- 6/6/19 ולראשונה בישראל ובעולם, הפיקה חב' "קליל" קמפיין פרסומת לטלוויזייה לעיוורים.
צורי דבוש יו"ר "קליל" : "החלטנו להיות הראשונים בעולם שמפיקים סרט שמונגש לציבור העיוורים וכ-10% מתקציב הפרסום של החברה ייועד למטרה זו".
צורי דבוש מנכ"ל "קליל" – צילום מורג ביטן.
לקראת יום העיוור שיחול ביום 6/6/19 – לראשונה בישראל ובעולם חב' "קליל" מכרמיאל המשווקת חלונות ומוצרי אלומיניום הפיקה קמפיין פרסום לטלוויזייה מונגש לציבור העיוורים המונה בישראל כ-24,000 איש ועוד עשרות כבדי ראייה נוספים.
סרט הפרסום בטלוויזייה הופק בהנחייה ובפיקוח הספרייה המרכזית לעיוורים . ההפקה בוצעה בטכניקה מיוחדת המתארת בתיאור קולי את כל מה שיש על המסך בקטעים הויזואליים.
צורי דבוש יו"ר חב' "קליל" מציין, שב-10% מתקציב הפרסום של החברה יועד למטרה זו, ומקווה שגם חברות אחרות יצטרפו ליוזמה זו".