כותרות אחרונות
Search

לקראת יום העצמאות, עדכונים מבית "עוף טוב" !

לקראת יום העצמאות, עדכונים מבית "עוף טוב"  !

גידול כמותי של כ- 45% במכירת נקניקיות  ו-כ- 35% במכירות מוצרי עוף טרי על חלקיו

 

  • שוק הנקניקיות בישראל נאמד ב-140 מיליון שקל וגדל בשנה האחרונה ב-8%

  • כניסתן לשוק של נקניקיות הפרימיום תרמה לגידול בהיקף השוק

  • הישראלים צורכים כ- 5300 טון נקניקיות ארוזות בשנה, ברשתות המזון

  • הצרכן ישראלי אוהב עוף. לפי נתוני "עוף טוב": צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל עומדת על 42 ק"ג עוף בשנה, מקום שני בעולם אחרי ארה"ב

  • כ-64% ממשקי הבית בישראל כוללים בסל הקניות במהלך השנה מוצרי עוף טרי

  • בשבוע שלפני יום העצמאות ניכרת עלייה משמעותית בהיקפי הצריכה של מוצרי העוף הטרי הנאמדת ב 35% לעומת שבועות אחרים בשנה

 

חגיגות יום העצמאות ובתוכן הפיקניקים והמנגלים בהם ייקחו חלק המוני בית ישראל נחשבים אצל רובנו כ"מצוות על האש". מי בחצר הפרטית, מי בפארקים ומי בשמורות הטבע – כולנו נבלה בפיקניק המסורתי ונעלה על המנגל מגוון עצום של בשרים, שיהוו את המנה העיקרית לצד סלטים, פיצוחים ומיני מטעמים נוספים. ככל שנשים יותר בשרים על המנגל, כך הפיקניק שלנו ייחשב למוצלח יותר. 

 

לקראת יום העצמאות, עוף טוב מדווחת על גידול כמותי של 45%  בצריכת נקניקיות ו-35%  בצריכת מוצרי עוף טרי על חלקיו. החברה תצטרך לעמוד בדרישה עצומה לחלקי עוף שונים ובעיקר לפרגיות ולנקניקיות, שהביקוש להם גדל באופן המשמעותי ביותר בחגיגות יום העצמאות ולשם כך היא נערכת עם ייצור מוגבר של מוצרים אלה.

 

צילום: אפרת אשל

 

הנקניקיות זוכות לעדנה מחודשת:

לאחר שנים בהן נחשבו הנקניקיות למוצר בשרי נחות, הן זוכות כעת לעדנה מחודשת.  "הישראלים הפסיקו לחשוש מנקניקיות והם יודעים שאנחנו מציעים להם מוצרים איכותיים וטעימים. מוצרי הנקניקיות רבים ומגוונים ולאחרונה אף נכנסו לשוק נקניקיות פרימיום במבחר טעמים וסגנונות אשר תורמות לגידול בקטגוריה", אומרת ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בעוף טוב. טרופ קירש מוסיפה כי "נקניקיות הן מוצר בשרי לגיטימי והיצרנים מקפדים על ייצורן תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שהם מקפידים בכל מוצר עוף אחר".

 

שוק הנקניקיות בישראל נאמד ב- 140 מיליון שקל בשנה שהם כ- 5300 טון של נקניקיות. יום העצמאות מוסיף בממוצע כ 40% למכר בחודש החג.

 

סגמנט נקניקיות הפרימיום רשם גידול של 29% בהשוואה בין השנים 2017 ו-2018 , ובמהלך 2019 הגידול עומד על 39%.

 

צילום סטודיו עוף טוב

 

הישראלים אוהבים עוף:

על פי נתוני עוף טוב: צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל עומדת על 42 ק"ג עוף בשנה, מקום שני בעולם אחרי ארה"ב. כ-60 ממשקי הבית בישראל כוללים בסל הקניות שלהם בשנה חזה עוף טרי על חלקיו.

 

בשבוע שלפני יום העצמאות ניכרת עלייה משמעותית בהיקפי הצריכה של מוצרי העוף הטרי הנאמדת ב 35% לעומת שבועות אחרים בשנה.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.