כותרות אחרונות
Search

לקראת פסח 2023 – לגימה מאיטליה במתחמי פופ אפ קפה של "Lavazza".

צילום: ערן אבגי

 

לקראת פסח 2023     

לגימה מאיטליה במתחמי פופ אפ קפה של "Lavazza".   

חברת הקפה האיטלקית "Lavazza" מזמינה את הצרכנים לגלות את חווית הקפה האיטלקי האותנטית לקראת פסח 2023  וליהנות מכוס אספרסו איטלקי, ללא עלות במתחמי הפופ אפ קפה שיוצבו בחנויות מרכזיות של רשת "שופרסל" ברחבי הארץ.

 

חברת הקפה האיטלקית  "Lavazza" משיקה בישראל יוזמה צרכנית חדשה לרגל פסח 2023: טעימות קפה במתחמי פופ אפ  חדשים וממותגים של "Lavazza".

 

"Lavazza" מזמינה את הציבור הישראלי, לטעימת קפה איכותי באווירה וארומה איטלקית: כוס אספרסו איטלקי אותנטי לקראת פסח. הפופ אפ קפה הממותג  של "Lavazza" יסייר ברחבי הארץ  ויוצב בחנויות מרכזיות של שופרסל בין ה-22 ל-31 במרץ.

 

כל היצע הקפסולות והטעמים, של קפה  "Lavazza"   יוצעו  במתחמי הפופ אפ, בהתאמה למגוון טעמים והרגלי צריכת קפה  ויהיו זמינים לטעימה. 

 

בריסטות יגישו אספרסו שהוכן עם קפסולות האלומיניום, שהושקו לאחרונה, המותאמות  למכונות קפה Nespresso* Original לצד  אספרסו שיוכן מקפסולות ומכונות קפה  "A Modo Mio" של. "Lavazza" חווית הקפה במתחמי הפופ אפ תמחיש את החוויה האיטלקית והתשוקה לקפה של "Lavazza".

 

פעילות הפופ אפ קפה של  "Lavazza" תשתלב עם מבצע "קאשבק" בחנות, לחברי מועדון "שופרסל", שיימשך מה-24 במרץ עד ה-5 באפריל בחנויות "שופרסל" ויוצג גם על ידי צוות "Lavazza"  במקום.

 

צילום: ערן אבגי

 

המבצע הבלעדי, חל על כל מגוון  מוצרי "Lavazza", ומאפשר לחברי מועדון שופרסל לקבל 50 ש"ח במתנה בקניה של  150 ש"ח ממוצרי "Lavazza"  כך שהצרכנים יוכלו להביא אל ביתם, את  ההנאה מחוויית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר מהפופ אפ קפה.

 

 המיקומים ולוח הזמנים בהם יופעלו מתחמי הפופ אפ קפה של "לוואצה":

 23.3  "שופרסל" דיל, סולל בונה 2, בבאר שבע -בין השעות  15:00-21:00

24.3  ב"שופרסל דיל, גיבורי ישראל 5 נתניה – בין השעות 8:30-13:00

29.3  ב"שופרסל" דיל, הבושם 7 אשדוד -בין השעות  14:30-21:00

30.3  ב"שופרסל" דיל, שמוטקין 30 ראשון לציון – בין השעות 15:00-21:00 

31.3  ב"שופרסל" דיל, מרכז מסחרי שער הכרמל, טירת הכרמל -בין השעות  8:30-13:00

 

אודות: קבוצת "Lavazza":

"Lavazza" לוואצה שנוסדה בטורינו בשנת 1895, נמצאת בבעלות משפחת "Lavazza" מזה ארבעה דורות. כיום הקבוצה היא אחת מהשחקניות המובילות בזירת הקפה העולמית, עם מחזור של למעלה מ-2.3 מיליארד אירו ופורטפוליו של מותגים המובילים כול אחד בתחומו, כגון Lavazza" . Carte Noire ,Merrild ,  .Kicking Horse" החברה פעילה בכל המגזרים העסקיים ומנהלת פעילות ב-140 שווקים ברחבי העולם, עם 9 מפעלי ייצור ב-6 מדינות ולמעלה מ-4,200 משתפי פעולה,   בכל רחבי העולם. הנוכחות העולמית של הקבוצה היא תוצאה של למעלה מ-125 שנים של צמיחה . למעלה מ-30 מיליארד כוסות קפה "Lavazza" המיוצרות מדי שנה, הן העדות לסיפור ההצלחה יוצא הדופן, שמטרתו להמשיך ולהציע את הקפה הטוב ביותר, בכל דרך אפשרית, על ידי התמקדות בכל היבט של שרשרת האספקה, החל מבחירת חומר הגלם ועד למוצר שבכוס.

 

קבוצת "Lavazza"  חוללה מהפכה בתרבות הקפה על ידי השקעה מתמדת במחקר ופיתוח: מהמעוף והאינטואיציה שסימנו את ההצלחה המוקדמת ביותר של החברה -תערובת הקפה – ועד לפיתוח פתרונות אריזה חדשניים, מהאספרסו הראשון שנלגם בחלל ועד לעשרות הפטנטים התעשייתיים. היכולת  של החברה, להקדים את זמנה באה לידי ביטוי גם בהתמקדות בקיימות – כלכלית, חברתית וסביבתית – שתמיד היוותה את הבסיס המנחה את האסטרטגיה של החברה. "להתעורר לעולם טוב יותר בכל בוקר" היא המטרה של תאגיד "Lavazza", במטרה ליצור ערך בר קיימא לבעלי המניות, לשותפים העסקיים, לצרכנים ולקהילות שבהן היא פועלת, תוך שילוב תחרותיות עם אחריות חברתית וסביבתית.