כותרות אחרונות
Search

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022 חב' "בן & ג'ריס" ישראל מציגה מוצרים חדשים.

צילום: יח"צ "בן & ג'ריס"

 

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022 חב' "בן & ג'ריס" ישראל מציגה מוצרים חדשים.

לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022 חב' "בן& ג'ריס" ישראל מציגה חידושים, מוצרים חדשים, הרחבת קטגוריות ומגוון של למעלה מ – 25 סוגי גלידות בטעמים שונים.

הגלידות החדשות של חב' "בן & ג'ריס" ישראל לקיץ 2022 הינם:

  1. גלידת מנטה ועוגיות – גלידת מנטה טעם אהוב מרענן עם עוגיות סנדוויץ' בטעם שוקולד ובמילוי קרם שכולם אוהבים טעם גלידה ששואף לשלמות. 

 

צילום: יח"צ "בן & ג'ריס"

  1. קוקי מיקס – מארז של רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות. מארז מוושלם לקחת הביתה המארז מצטרף לקטגוריית המאגדות של החברה.

 

צילום: יח"צ "בן & ג'ריס"

 

  1. הטעם האייקוני של בן & ג'ריס חוזר במהדורה מוגבלת – דבלין מדסלייד – גלידת אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה – גלידת "דבלין מדסלייד" נקראת על שמו של הקוקטייל המורכב מאייריש קרים וליקר קפה, והינו פופולרי ביותר באירלנד- מקום הולדתו של האייריש קרים המפורסם.

 

צילום: יח"צ "בן & ג'ריס"

 

הגלידות של "בן & ג'ריס"  ישראל מיוצרות מחלב טרי ומחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שלא עברו שינויים גנטיים ובתו "הסחר ההוגן".

 

אבי זינגר מנכ"ל חב' "בן & ג'ריס" ישראל : שוק הגלידה הולך יותר ויותר לכיוון הפרמיום ואנחנו כגלידה האיכותית ביותר מובילים אותו, לכולם ברור שהצרכנים מחפשים איכות ולכן הרבה חברות גלידה היום מנסים לצאת עם מוצרים טובים יותר, אבל הסיבות שהצרכנים אוהבים אותנו הם לא רק המוצר אלה גם ערכי המוצר, שזה 100% טבעי, חומרי גלם האיכותיים ביותר שלא עברו שינויים גנטיים והם באישור ארגון סחר הוגן העולמי והמשימה החברתית שלנו.