כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל ולמען חקלאי העוטף והנגב המערבי – סימון חדש על אריזות פירות וירקות- "גדל בעוטף ובנגב המערבי".

 

 

לראשונה בישראל  ולמען חקלאי העוטף והנגב המערבי – סימון חדש על אריזות פירות וירקות.

הסימון "גדל בעוטף ובנגב המערבי" יעלה בקרוב ברשתות השיווק.

חברת תוצרת הנגב, אגודה שיתופית חקלאית בבעלות קיבוצים מאזור הנגב המערבי והעוטף המוכרת ומשווקת תוצרת חקלאית המגודלת באיזורים אילו ומחברת בין הצרכן לחקלאי, יוצאת במהלך ראשון ומשמעותי בו יסומנו על גבי האריזות של הפירות והירקות של חקלאי הדרום סימון "גדל בעוטף ובנגב המערבי". הסימון החדש שנראה בקרוב מעל מדפי רשתות השיווק הסופרים המינימרקטים והירקניות שלנו, יסייע לצרכנים לבחור במוצרים שגדלו בעוטף ובנגב המערבי ולתמוך בחקלאי הדרום שחווים ימים לא פשוטים ונפגעו אישית וכלכלית. יתרה מכך, המהלך שם זרקור על נושא קריטי למדינת ישראל, כלכלת ארוכת הטווח ויכולותה לשמור על ביטחון המזון, שכן ללא חקלאות ישראלית חזקה, ישראל תהיה תלויה יותר ויותר בייבוא ירקות ופירות ובעיתות משבר אף לסבול ממחסור משמעותי שיפגע בכלל האזרחים.

 

סימון חדש גדל בעוטף ובנגב המערבי 1

 

מלחמת 'חרבות ברזל' הביאה לשולחן המדיני בחינה מחדש את יכולתה של מדינת ישראל לדאוג לביטחון המזון בשעת חירום עבור תושביה. תקיפות החות'ים וחרם טורקיה- רק העצימו את העובדה כי ישראל היא 'כלכלת אי', ולכן חשוב היום יותר מתמיד לתמוך ולפתח את החלקאות הישראלית. חברת תוצרת הנגב מובילה בימים אלה מהלך ראשון מסוגו- סימון על גבי האריזות של הירקות והפירות "גדל בעוטף ובנגב המערבי". הסימון יופיע בקרוב ברשתות השיווק, סופרמרקטים, מינמרקטים וירקניות והצרכנים יוכלו לבחור בצורה מודעת בפירות וירקות מהעוטף והנגב המערבי, לתמוך בחקלאי הדרום ולשמור על ביטחון המזון של ישראל.

 

סימון חדש גדל בעוטף ובנגב המערבי –  צילום: עידן גרוס

 

העוטף והנגב המערבי מהווים כשליש מכלל שטחי החקלאות בישראל- מגדלים כמחצית מהחיטה, כ-50% מתפו"א והגזר, כמחצית מתמר מג'הול, 180 מיליון ליטר חלב בשנה, כמויות אדירות של בצל, בטטה, הדרים, אבוקדו ועוד… חקלאי הדרום הם הלב הפועם של החקלאות הישראלית והתשובה לביטחון המזון- מדובר בנפח פעילות משמעותי המהווה בסיס למזון המקומי ככלל ולגידולים הישראלים בפרט. לאחרונה נכנס לרשתות השיווק 'חוק סימון ארץ מקור', וכעת תוצרת הנגב מובילה צעד אסטרטגי נוסף לתמיכה בחקלאי העוטף והנגב ובצורה ישירה ומבודלת דרך סימון "גדל בעוטף ובנגב המערבי"

 

סימון חדש גדל בעוטף ובנגב המערבי –  צילום: עידן גרוס

 

יורם אביגד, מנכ"ל תוצרת הנגב: "אנחנו גאים להשיק לראשונה  את הסימון "גדל בעוטף ובנגב המערבי", מדובר באחד המהלכים הכי חשובים שנעשו בחקלאות הישראלית. מאז ומתמיד החקלאות בדרום הייתה עוגן לפיתוח ההתיישבות, להנעת הכלכלה בדרום הארץ והדגל של ביטחון המזון הישראלי. המלחמה הנכיחה והעצימה את החשיבות בתמיכה בחקלאי העוטף והנגב המערבי , ודרך הסימון החדש הצרכנים הישראלים, המהווים שחקנים מרכזיים בנושא, יוכלו לקחת פעיל".

 

אודות "תוצרת הנגב" – חברת שיווק, מכירות וסחר של תוצרת חקלאית טריה – פירות וירקות בבעלות החקלאים מקיבוצי העוטף והנגב המערבי. מטרתה היא לחבר ישירות בין הצרכן באשר הוא לבין החקלאים, ולהביא את התוצרת הטרייה והאיכותית ביותר לכל צרכן בישראל וברחבי העולם. לחברה שני מותגים מובילים בשוק המקומי – המותג 'דוד משה' והמותג 'טעם הנגב'. הגידולים המשובחים כוללים תפוחי אדמה, גזר, צנוניות, אבוקדו, פירות הדר, בטטה ועוד… לתוצרת הנגב בתי אריזה מהגדולים והמתקדמים בישראל, הפרוסים על פני שטח של כ-200 דונם ומופעלים על ידי מאות עובדים מקצועיים ומסורים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ותהליכי בקרה קפדניים, התוצרת נשטפת, מסוננת, ממוינת, מחולקת, נארזת ובאמצעות מערך ניהול שרשרת אספקה מקצועי מופצת ללקוחות וערוצי השיווק בארץ ובעולם כך שלצרכנים מגיעים הירקות והפירות הטריים והאיכותיים ביותר.