כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – "מרינה פטריות הגליל" מציגה שווארמה טבעונית, מפטריות טריות.

 

מארז שווארמה פטריות מרינה גורמה – צילום: רפי לוינסון.

 

השווארמה של הפטריות עכשיו במקרר הירקות במרכולים!

לראשונה בישראל – "מרינה פטריות הגליל" מציגה שווארמה טבעונית, מפטריות טריות.

* מדובר בפיתוח של חטיבת המזון "מרינה גורמה" מיוצרת מ-67% פטריות טריות, בטעם שיצליח לבלבל גם את חובבי הז'אנר בגרסה הבשרית.

* את השווארמה ניתן למצוא במקרר הירקות ברשתות המזון ובסופרים.

מארז שווארמה פטריות מרינה גורמה – צילום: רפי לוינסון.

 

חטיבת המזון של חברת 'מרינה פטריות הגליל' הממוקמת במושב חוסן בגליל המערבי, החלה לייצר מוצרים מוגמרים על בסיס פטריות טריות לפני כשנה. את הביכורים קטף המבורגר הפטריות של מרינה, שמצליח לקצור שבחים רבים ותופס את מקומו במטבח הישראלי. כעת יוצאת למדפים, "שווארמה פטריות טבעונית", הראשונה מסוגה בישראל, מכילה 67% פטריות טריות, בצל מטוגן, נתחי סויה ותבלינים. המוצר מופחת נתרן ועומד בתנאי הסף של משרד הבריאות.

 

מומלץ להגיש את השווארמה בהליך  חימום קצר על מחבת או בתנור ולהשגת אפקט אידוי מומלץ על הוספת רבע כוס מים למחבת. טיגון במים לפני ההגשה, פותח את טעמי השווארמה וריח נפלא ממלא את המטבח.

 

שווארמה פטריות מרינה בחצי פיתה – צילום: רפי לוינסון – סטיילינג: בן עייש ושירן פינטו

 

במבחני טעימה שנערכו לאחרונה עם מיטב השפים בארץ, קיבל המוצר ציון, מצוין והוגדר כבעל "טעם משובח". המוצר נארז במפעל באריזה באווירה מבוקרת (MAP). המוצר מצונן ומוכן לאכילה, בעל חיי מדף ארוכים של עשרים ואחת יום.

 

רוני סופר סמנכ"ל השיווק, מרינה פטריות הגליל: "שווארמה פטריות היא עוד מוצר מוצלח שלנו לקהל הטבעוני, למחפשים תחליפי בשר ופתרון נפלא למשפחות עם ילדים. למוצר שפע יתרונות בריאותיים, והטעם נהדר. ככלל, הקהל הישראלי אוהב מאוד פטריות ובמשך 30 שנות פעילות החברה, אנו עדים למגמה מובהקת של עליית צריכת הפטריות בישראל מ-05 גרם לשנה לנפש ל 1.7 ק"ג לשנה, זו כשלעצמה צמיחה מרשימה.  השווארמה החדשה מצטרפת להמבורגר ובמקביל אנו מפתחים  מוצרים נוספים על בסיס פטריות מרינה המשובחות". 

 

שווארמה פטריות מרינה בלאפה לפני הגלגול צילום: רפי לוינסון. סטיילינג:. בן עייאש ושירן פינטו

 

באריזה 330 גר', מתאים כתוספת לארוחה או כמנה עיקרית. מחיר מומלץ לצרכן – 29.90 ₪ ליחידה. (כשר למהדרין) ניתן למצוא במקרר הירקות ברשתות השיווק.

 

המלצת הגשה: שווארמה פטריות בטורטייה / לאפה. יש לחמם את השווארמה על מחבת בתוספת רבע כוס מים, להקפיץ קלות. להניח על טורטייה שחוממה מראש, מעל להוסיף ירקות, רטבים, לגלגל וליהנות. בתאבון!

 

שווארמה פטריות מרינה בלאפה – צילום: רפי לוינסון – סטיילינג: בן עייש ושירן פינטו

 

פטריות, למה מומלץ לאכול אותן?

  • פטריות עשירות בנוגדי חמצון כמו סלניום וגלוטתיון –מחקרים הראו שיכולים להגן על התאים מפני נזק ומפחיתים מחלות כרוניות ודלקת.
  • בפטריות כמות גדולה של נוגדי חמצון המסייעים לגוף להילחם בתופעות הזדקנות ומונעים התפתחות תאים סרטניים.
  • פטריות מכילות כמות גבוהה של ויטמין D, המסייע בבריאות העיניים ובחיזוק עצמות השלד.
  • פטריות מגבירות את רמת האנרגיה ע"י חומרים מזינים שמשפרים את תחושת הגוף ומפחיתים עייפות, פטריות מחזקות את מערכת החיסון, מונעות התפתחות דלקות ומקלות על כאבי פרקים.
  • בפטריות כמות גבוהה של מינראליים חיוניים: מגנזיום אשלגן וכמות נדיבה של ויטמינים מקבוצת B.