כותרות אחרונות
Search

לראשונה מחוץ לארה"ב מסטרקארד תציע את שירות ה -Android Pay למחזיקי הכרטיס בבריטניה

מסטרקארד תציע את שירות ה -Android Pay למחזיקי הכרטיס בבריטניה

בכדי לשלם, מחזיקים את המכשיר בסמוך למסופון תשלום ללא מגע והתשלום יבוצע

מיליוני משתמשים בבריטניה המחזיקים בכרטיסי האשראי של מסטרקארד ובמכשיר אנדרואיד יוכלו בקרוב ליהנות מדרכים נוספות, בטוחות ומאובטחות, לביצוע תשלומים ורכישות מהתקנים ניידים.

גוגל הכריזה על כוונתה להשיק את Android Pay  בשוק הבריטישהינו הראשון ביבשת אירופה. HSBC, Lloyds, MBNA ו- M&S יהיו הבנקים הראשונים שיתמכו ב-Android Pay בבריטניה בעקבות השקתו המוצלחת של השירות בארה"ב בספטמבר 2015.

Android Pay מאפשר למחזיקי כרטיסים של מסטרקארד, לרבות כרטיסי אשראי, חיוב מיידי (דביט), טעונים מראש (prepaid), מסחריים ועסקיים להשתמש בסמרטפון אנדרואיד תואם שברשותם לביצוע רכישות יומיומיות בחנויות ובאפליקציות אנדרואיד.

פעולת התשלום עם Android Pay פשוטה, בטוחה ומאובטחת מהרגע שמחזיק כרטיס מסטרקארד הוריד את האפליקציה ופתח חשבון. בכדי לשלם, על המשתמש לשחרר את המכשיר מנעילת המקשים, להחזיק אותו בסמוך למסופון תשלום בכל מקום שמקבל תשלומי מסטרקארד ללא מגע והתשלום יבוצע. מסטרקארד הקימה את התשתית הדרושה לעסקאות דיגיטליות מאובטחות, כך שהצרכנים יכולים להשתמש בכרטיסיהם בכל עת, בכל מקום ובכל אופן שהם רוצים.

המפתחים יוכלו לאפשר את Android Pay לתשלומים עבור רכישות מתוך אפליקציות (in-app) באתרי מסחר שונים באמצעות Simplify Commerce  ו-MasterCard Payment Gateway. גוגל משתפת פעולה עם הפלטפורמות של מסטרקארד בבריטניה ובשוקי העולם  על מנת להקל על סוחרים מכל הגדלים לקבל תשלומי in-app באופן מאובטח ממשתמשי אנדרואיד.

"עוצמת הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לצרכנים ליהנות מאבטחה ופשטות. מחזיקי כרטיסי מסטרקארד יכולים להרגיש בטוחים לחלוטין כאשר הם משתמשים בכרטיסי מסטרקארד הדיגיטליים שלהם לרכישות יומיומיות," אמר מארק ברנט, נשיא מסטרקארד בריטניה ואירלנד.

מנפיקי מסטרקארד החברים בתוכנית Digital Enablement Express  של מסטרקארד יכולים להצטרף ל-Android Pay במהירות ובקלות מאחר וגוגל משיקה את השירות בשווקים חדשים.

"אנו נרגשים להביא את הפשטות והאבטחה של תשלומים ניידים ללקוחות מסטרקארד עם Android Pay. בקרוב, אנשים יוכלו להשתמש במכשיר האנדרואיד שלהם בכדי לשלם במאות אלפי מסופי תשלום ללא מגע בבריטניה," אמר פאלי בהאט, מנהל בכיר לניהול מוצרים בגוגל.

תשלומים ללא מגע של מסטרקארד ניתנים לביצוע ב-74 מדינות ואצל יותר מארבעה מיליון סוחרים בעולם. לרשימת הסוחרים המקבלים תשלומים ללא מגע, הורידו את אפליקציית MasterCard Nearby או בקרו ב-www.mastercard.com/contactless

מסטרקרד (NYSE: MA), www.mastercard.com היא חברת טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי. אנו מפעילים את רשת עיבוד התשלומים המהירה בעולם המחברת בין צרכנים, מוסדות פיננסיים, סוחרים, ממשלות ועסקים ביותר מ-210 מדינות ואזורים. המוצרים והפתרונות של מסטרקרד הופכים את הפעילויות המסחריות היומיומיות כגון קניות, נסיעות, ניהול עסק וניהול פיננסי לקלות יותר, מאובטחות יותר ויעילות יותר לכולם. עקבו אחרינו בטוויטר ב-@MasterCardNews, הצטרפו לדיון בבלוג  Beyond the Transaction Blog  והירשמו  לקבלת עדכונים וחדשות מאיתנו ב-Engagement Bureau.