כותרות אחרונות
Search

לרגל היום הכי מאוהב בשנה, ט"ו באב רשת "ZER4U" מציעה מגוון זרי פרחים וסידורים מאוהבים במיוחד ועוד הפתעות….

צילום: "ZER4U" 

 

 

ZER4U LOVE STORY

לרגל היום הכי מאוהב בשנה, ט"ו באב, חגם של הפרחים, מציעה רשת  "ZER4U" מגוון זרי פרחים וסידורים מאוהבים במיוחד, בשילוב מארזים מפנקים של יינות, מקרונים, שוקולדים, מוצרי טיפוח, בלונים ועוד הפתעות.

 

מבצע מיוחד לט"ו באב: קונים ממגוון הזרים והסידורים החל מ-159 ₪ ומקבלים בקבוק יין לבן למדא ב-19 ₪ בלבד.

 

רשת "ZER4U" מציעה לקראת ט"ו באב מגוון עשיר של זרים וסידורי פרחים למאוהבים וגם כאלה שיגרמו להתאהב.. זרים וסידורי פרחים קיציים ממגוון פרחי העונה בגוונים מאוהבים של וורוד, סגול, לבן וכמובן וורדים אדומים ורומנטיים.

 

מארזי מקרונים של דודו אוטמזגין ושוקולדים של מקס ברנר –  צילום: סטודיו "ZER4U".

 

קולקציית הסידורים והזרים לט"ו באב מאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים: ורדים, חרציות, שושן צחור, ליזיאנטוס, ליליות, ועוד במחירים של החל מ-109 ₪ לזר.

 

יעל שלביה טו באב  "ZER4U" – צילום: לירן מור

 

בנוסף, רשת "ZER4U" מציעה מגוון מארזים שהולכים נפלא עם זר הפרחים: מארזי מקרונים של דודו אוטמזגין ושוקולדים של מקס ברנר, בקבוקי יין ואלכוהול איכותיים, מארזי ספא ועוד. לדוגמא: "סידור אהבה מתוקה" של מארז מקרונים מבית דודו אוטמזגין מוקף בסידור של חרציות, ליזיאנטוס וגרברה הכל בורוד ב 219 ₪, "סידור רומנטי" של מארז מקרונים, סידור פרחים ובלון לב אדום שמגיע בתוך קופסא אדומה מהודרת במחיר 249 ₪, זר "רגעי קסם" שופע וססגוני עם גרברות, ליליה, ליזאנטוס, חרציות, ארליה וענפי קישוט במחיר 249 ₪ ועוד…

 

צילום: "ZER4U" 

 

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800

ובאתר אינטרנט: www.zer4u.co.il