כותרות אחרונות
Search

לרגל חגיגות 20 שנה בישראל משיקה מרבה עוגיית שוקולד צ'יפס במרקם רך

לרגל חגיגות 20 שנה בישראל, "מרבה"- העוגייה הנמכרת והאהובה ביותר במהדורה חדשה: מרבה עוגיית שוקולד צ'יפס במרקם רך

עוגיית השוקולד צ'יפס של מרבה באריזה הכחולה, המכילה 37% שוקולד בלגי משובח, היא העוגייה הנמכרת והאהובה ביותר בישראל, והשנה היא חוגגת עשרים שנות פעילות מוצלחת בארץ.

לכבוד החגיגות, החליטה מרבה ישראל להשיק בפעם הראשונה עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך, המזכיר את עוגיית הקוקימן של פעם.

שלא כמו העוגייה הקלאסית המוכרת שהינה במרקם קראנצ'י, העוגייה הרכה של מרבה היא עוגיית פטיסרי מעודנת במרקם רך, בתוספת מנצחת של לא פחות משלושה סוגי שוקולד: שוקולד חלב, שוקולד לבן, ושוקולד מריר בלגי משובח ואיכותי. השילוב בין סוגי השוקולד השונים בעוגייה רכה, מהווה מתכון מנצח שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו.

מרבה עוגיה רכה 1

עוגיית השוקולד צ'יפס מבטיחה לספק תענוג מתוק העומד בפני עצמו, או לשדרוג הגלידה ומהווה בסיס מעולה להכנת קוקילידה ביתית מנצחת!

עוגיית מרבה במרקם רך מצטרפת למשפחת עוגיות שוקולד צ'יפס של מרבה: עוגיות נוגטלי- ממולאות בקרם נוגט מעולה, שוקוטלי- ממולאות בקרם שוקולד, טריפל שוקולד צ'יפס- עוגיות מצופות שוקולד חלב איכותי עם שוקולד צ'יפס לבן ומריר, עוגיות קרמל- עם מילוי קרמל ותחתית מצופה שוקולד עשיר, עוגיות פאי תפוחים ועוגיות בראוניס.

עוגיות שוקולד צ'יפס במרקם רך. מחיר מומלץ לצרכן: 12 ₪ לאריזה במשקל 175 גר'.

מבצע בכל רשתות השיווק בחודשים יוני-ספטמבר, 2 אריזות ב-16 ₪  כשרות: כשר חלבי, בהשגחת הרבנות הראשית להולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אודות "מרבה":

חברת "מרבה" הוקמה לפני 75 שנה בהולנד עם מפעל ענק, המוקדש כולו לייצור עוגיות איכות בטעמים שונים כגון: עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות פאי תפוחים ועוד. עוגיות השוקולד צ'יפס של מרבה", הן היחידות המכילות 37% שוקולד בלגי משובח. העוגיות מיוצרות במפעל באמצעות מכשור מתקדם וללא התערבות ידי אדם, דבר המבטיח את איכותם הגבוהה של המוצרים