כותרות אחרונות
Search

מאמינים בטכנולוגיה.! "Epson" משקיעה 32 מיליון דולר בבניית מפעל ייצור ראשי הדפסה למדפסות הזרקת דיו.

אפסון מקימה מפעל חדש לייצור ראשי הדפסה למדפסות הזרקת דיו – צילום: "אפסון"

 

 

מאמינים בטכנולוגיה.!

"Epson" משקיעה 32 מיליון דולר בבניית מפעל ייצור ראשי הדפסה למדפסות הזרקת דיו.

 

ההשקעה תכפיל את כושר הייצור העתידי של ראשי ההדפסה פי ארבעה ומדגים היטב את אמונתה של החברה בטכנולוגיית הזרקת הדיו שפיתחה.

 

יצרנית המדפסות היפנית Epson, תשקיע כ-32 מיליון דולר בבניית מפעל חדש לראשי הדפסה בטכנולוגיית הזרקת דיו. הבניה צפויה להסתיים בספטמבר 2025 וההשקעה במתקן שייבנה במחוז טוהוקו ביפן, צפויה להכפיל פי ארבעה את כושר הייצור הנוכחי של ראשי ההדפסה.

 

עסקי פתרונות ההדפסה של "Epson" מספקים מוצרים ושירותים המבוססים על טכנולוגיית הזרקת דיו מקורית "Micro Piezo" ללקוחות המדפסות המשרדיות/עסקיות, ביתיות, מסחריות ותעשייתיות. החברה צופה ביקוש עולמי מתמשך למדפסות הזרקת דיו בהתבסס על הצמיחה הנוכחית בביקוש העולמי ועל המשך הביקוש למדפסות מיכלי דיו בעלות קיבולת גבוהה לבית ולמשרד בשווקים המתפתחים ובצפון אמריקה.

 

אפסון מקימה מפעל חדש לייצור ראשי הדפסה למדפסות הזרקת דיו – צילום: "אפסון"

 

לדברי ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב-"Epson" ישראל, הביקוש למדפסות הזרקת דיו מסחריות ותעשייתיות גדל יחד עם המעבר הטכנולוגי מאנלוגי לדיגיטלי במגזרים שבהם אמצעי ההדפסה אינם נייר, כמו הדפסת טקסטיל דיגיטלית. ״יתרה מכך, מדפסות הזרקת דיו מסחריות ותעשייתיות רבות משתמשות בראשי הדפסה PrecisionCore MicroTFP שניתן להתאימם באופן גמיש ליישומים שונים״. ראשי ההדפסה המבוססים על טכנולוגיה שפיתחה Epson קובעים את איכות התמונה והמהירות של מדפסת הזרקת דיו. הם מצוידים במערך של חרירים הנשלטים בנפרד ויכולים להפיק 50,000 טיפות דיו זעירות בשנייה, עם גודל טיפות קטן ברמה של מספר פיקוליטר (פיקוליטר = חלק טריליון של ליטר). "Epson" צופה צמיחה נוספת בשימוש בראשי ההדפסה PrecisionCore במדפסות מסחריות ותעשייתיות וכן במדפסות רב-תכליתיות.

 

פרץ מציין כי החברה שואפת להאיץ את החדשנות בתחום הזרקת הדיו שיש לה השפעה סביבתית נמוכה בהרבה מהדפסה רגילה בלייזר, עם מגוון הולך ומתרחב של יישומי הדפסה, כמו גם צרכים מתעוררים בתחומים כמו אלקטרוניקה והדפסה ביולוגית.

 

בניין המפעל החדש עתיד ליישם תהליך מהונדס חדש שיחסוך בכוח אדם ובמקום, עם מזעור מלאי בתהליך, עם רובוטים להעברה אוטומטית ופריסה יעילה להפחתת עומס העבודה על כוח האדם. המטרה היא להגיב לאתגרים העומדים בפני תעשיית הייצור, ולממש מפעל עם הפנים לעתיד שיהיה גם יעיל יותר וגם קל יותר לעבוד בו.