כותרות אחרונות
Search

מאסטרקארד ו-BIG מרכזי קניות מטיסים אתכם לגמר ליגת האלופות – הפעילות תתקיים בין התאריכים 4.5.18-13.5.18

השורות הראשונות באיצטדיון ליגת האלופות ממתינות לכם..

מאסטרקארד ו-BIG מרכזי קניות מטיסים אתכם לגמר ליגת האלופות

מחזיקי כרטיס מאסטרקארד אשר ירכשו במרכזי הקניות של BIG בסכום של 250 שקלים ומעלה יוכלו לזכות בכרטיס פרייסלס

לשורות הראשונות באיצטדיון גמר ליגת האלופות בקייב

התמונה הועתק מאתר ישראכארד

 

חולמים להיות בגמר ליגת האלופות בקייב? להרגיש את אווירת הגמר בשורות הראשונות של האיצטדיון?

 

מאסטרקארד, נותנת החסות הראשית של ליגת האלופות, יוצאת בשיתוף פעולה עם BIG מרכזי קניות המעניק הזדמנות חד פעמית למחזיקי מאסטרקארד בלבד: קונים במרכזי BIG ב-250 שקלים ומעלה ויכולים לזכות בזוג כרטיסים לשורות הטובות ביותר באצטדיון בקייב!

 

במסגרת זו, בכל מרכז BIG למשך שלושה ימים תעמוד תיבה ענקית מלאה בכדורי רגל.  מחזיקי כרטיס מאסטרקארד שיקנו בסכום של מעל 250 שקלים ומעלה במרכזי BIG יוכלו להגיע לתיבה הענקית ולחשב מהי כמות הכדורים בכל תיבה. ליד כל תיבה תהיה עמדת הרשמה שבה יוכלו המשתתפים להזין את פרטיהם ואת החישוב שלהם. הניחוש הקרוב ביותר למספר הכדורים האמיתי יזכה את המנחש בחוויה שהיא פרייסלס: זוג כרטיסים לשורות הראשונות והטובות ביותר באיצטדיון בגמר ליגת האלופות, כולל טיסה ואירוח במלון.

 

בנוסף, "שופטי כדורגל של מאסטרקארד" יסתובבו ברחבי מרכזי BIG ויעצרו אנשים ספונטנית. לקוח שיציג קבלה על סך 100 שקלים ומעלה ששולמו ע"י מאסטרקארד יקבלו הזדמנות לענות על 3 שאלות טריוויה בנוגע לליגת האלופות מכל הזמנים. תשובות נכונות יזכו את המשתתפים בתלושי קנייה ע"ס 100 שקלים במתנה.

 

מיניסייט ייעודי אשר יפעל לאורך הפעילות יציג את כל הפרטים לגבי זמני הפעילות בכל מרכז ומרכז. בנוסף, במרכזים שבהם התיבה לא נמצאת בימים המסוימים, יוכלו המשתתפים להיכנס למיניסייט ולהזין את החישוב שלהם: www.wintickets.co.il.

 

קרלי סנדרס, מנהלת השיווק של מאסטרקארד מציינת כי " אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת BIG , כאשר ביחד יתאפשר לנו להציע לקהל לקוחותינו, בנוסף לחוויית קניות, גם ערך מוסף והטבה ייחודית". עוד מוסיפה סנדרס כי גם בישראל כמו בעולם מאסטרקארד שמה דגש על יצירת חוויות שהן פרייסלס וגמר ליגת האלופות הוא אחד מרגעי השיא שכל אוהדי הכדורגל וחובבי הספורט מצפים לו וחולמים להגיע אליו".

 

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית ביג מרכזי קניות מציינת כי "הפריסה הארצית של מרכזי BIG מאפשרת לנו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר ולחשוף אותו לפעילות. אנו גאים במהלך המשותף עם מאסטרקארד, שמעניק הזדמנות חד פעמית ללקוחותינו להיות חלק מאחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם ולהשתתף בחוויה העוצמתית של משחק הגמר של ליגת האלופות".

 

הפעילות תתקיים בין התאריכים 4.5.18-13.5.18.