כותרות אחרונות
Search

מדפסת של "EPSON" המדפיסה ישירות על בגדים זכתה בפרס היוקרתי של "GOOD DESIGN" על "העשרת חיי בני האדם".

 צילום: "אפסון"

 

מדפסת של  "EPSON" המדפיסה ישירות על בגדים זכתה בפרס היוקרתי של "GOOD DESIGN" על "העשרת חיי בני האדם".

מדפסת הזרקת הדיו ישירות על בד, ה- Epson SureColor SC-F2200  הקומפקטית במיוחד, זכתה בפרס בתחרות היוקרתית "Good Design" על היותה "מוצר המועיל ומעשיר את חייהם של אנשים ושל החברה בכלל".

התחרות שנערכה זו השנה ה- 73 נחשבת לתחרות המובילה בעולם המוקדשת לעיצוב עכשווי וחדשנות.

 

צוות השופטים שבחן מקרוב את ה- SC-F2200  המדפיסה ישירות על חולצות טריקו ובגדים אחרים, ציין כי היא מפגינה "ביצועים, קלות שימוש, אמינות ותוצאות מרשימות המראים על חשיבה לעומק של צרכי המשתמשים". לדברי השופטים, העיצוב הכולל מבטא זהות מותגית ששורשיה בשימושיות ובטכנולוגיה המתקדמת של החברה.

 

לדברי דניאל בן מויאל, מנהל הפיתוח העסקי ב-Epson ישראל, המדפסת SC-F2200  משלבת פלטפורמת ייצור "מוכחת" עם רכיבים משודרגים, ארגונומיה משופרת ודיו חדש. ״המדפסת משלבת ראש הדפסה PrecisionCore גדול ב-33% לביצועים מהירים יותר. היא מסופקת יחד עם תוכנת Garment Creator 2  משודרגת המציעה פונקציונליות נוספת למשתמשים ומאפשרת גם פלט יעיל יותר עם פרטי הדמיה עדינים יותר״. לדבריו, הדגם החדש שמשתמש בדיו משודרג, תוכנן לתמוך במגוון רחב יותר של בדים והוא משלב.

 

צילום: "אפסון"

 

מספר תכונות להפחתת בזבוז והוצאות. ״המדפסת משתמשת במכלי דיו של 800 מ"ל הגדולות ב-33% מדגמים קודמים ומשלבת "הרבה פחות" פלסטיק מהמחסניות ששימשו את הדגם הקודם. המדפסת גם כוללת מאוורר לפעולה שקטה יותר ללא צורך בהחלפת מסנן קבועה.