כותרות אחרונות
Search
תמונה ללא תיאור

מהפכה בשוק הרכב המסחרי – "Geely" ישראל השיקה את "Farizon Super Van" באירוע חגיגי בפארק אריאל שרון.

השקת רכב מסחרי חשמלי – צילום: גדי סיארה

 

מהפכה בשוק הרכב המסחרי.

"Geely" ישראל השיקה את "Farizon Super Van" באירוע חגיגי בפארק אריאל שרון.

 

באירוע השקה חגיגי שהתקיים בלב פארק המחזור אריאל שרון, השיקה גיאו מוביליטי את מותג הרכב המסחרי החשמלי Farizon מבית Geely, והציגה לראשונה את ה־Super Van – רכב מסחרי חשמלי חדש שמבטיח לחולל מהפכה גם בשוק הרכב המסחרי בישראל. ההשקה נערכה כחלק מהאג'נדה הירוקה שמובילה החברה, במטרה לעודד ציי רכב וארגונים מסחריים לעבור לתחבורה חשמלית – חסכונית, שקטה וידידותית לסביבה. 

 

את האירוע, שנערך בנוכחות עשרות מנהלי ציים וחברות לוגיסטיקה, הובילו רן דנאי יו"ר "גיאו מוביליטי", רונן יבלון מנכ"ל "Geely ישראל" וגלי שטרית סמנכ"לית השיווק, שסקרו בפני המשתתפים את יתרונותיו הבולטים של הרכב החדש – בהם טווח הנסיעה הארוך ביותר בקטגוריה (עד 398 ק"מ), דירוג הבטיחות הגבוה Euro NCAP Platinum, פלטפורמה גמישה וחדשנית, חיסכון תפעולי של עשרות אלפי שקלים בשנה, וסביבת נהג ברמת פרימיום.

 

תמונה ללא תיאור

השקת רכב מסחרי חשמלי – צילום: גדי סיארה

 

בהמשך התקיים פאנל מקצועי תחת הכותרת "הזדמנויות ואתגרים בציי רכב חשמליים", בהנחיית נועם קום, מ"מ יו"ר ארגון מנהלי תחבורה. בפאנל השתתפו דמויות מובילות בתעשייה: איתן פרנס, יו"ר איגוד חברות אנרגיה ירוקה; חן הרצוג, שותף וכלכלן ראשי ב־BDO Consulting; שי הרשקוביץ, מומחה למימון וליסינג; ו־שרגא כץ, מנכ"ל EV-Edge. הדיון עסק בשאלות של רגולציה, תשתיות טעינה, תמריצים למעבר לחשמל ויתרונות כלכליים לציים.

 

את האירוע הפיקה חברת עומרי וקנין הפקות, המתמחה ביצירת חוויות מותג ייחודיות ללקוחות עסקיים כבר כמעט שני עשורים.  החברה, בהובלת עומרי וקנין, נחשבת לשחקן בולט בזירת האירועים של עולם הרכב, עם התמחות באירועי השקה לרכבי יוקרה ורכבים חשמליים. כל אירוע נבנה משלב הרעיון, דרך העיצוב ועד ההפקה בפועל – תוך שילוב מדויק בין קריאייטיב, חדשנות ותוכן רלוונטי




נגישות