כותרות אחרונות
Search

מה קורה כאשר שפים, אדריכלים ומעצבי פנים מובילים נרתמים לפרויקט משותף ?

כשעולמות נפגשים

מה הקשר בין חיים כהן, אביב משה ויונתן מונג'ק?

צילומים: באדיבות חברת חמת

כאשר שפים, אדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בארץ נרתמים לפרויקט משותף, זאת בהחלט סיבה גסטרונומית למסיבה. פרויקט הצילומים  COLORFOOD ,אותו יזמו הצלם דן לב ועילית אנגל , יוצא לאור שוב, הפעם לרגל השקת ברזי קיטשן דיזיין של חמת. זוהי תערוכת צילומים שנוצרה מתוך אהבה למזון, עיצוב ואמנות, ומה שמחבר ביניהם. בתוך כך, נרתמו לפרוייקט השפים: חיים כהן, אביב משה, ערן שוורצברד,  אביבית פריאל אביחי, יוגב ירוס, נוף עתאמנה אסמעיל,  והאדריכלים ומעצבים: יונתן מונג'ק, שירלי דן, דנה אוברזון, אושיר אסבן, סרג' בן דוד, מורן פלמוני ועירית בירן.

שף אביב משה – צילום: באדיבות חמת

השקת הקולקציה החדשה של ברזי חמת מלווה בתערוכת צילומים אומנותית בהשראת עולם המים. כל אחד סגנן ועיצב מנה מרגשת, צבעונית, מלאת השראה והרבה כוח, עם הדימוי האישי שלו לעולם המים. תהליך היצירה הורכב מחומרי הגלם שבמטבח, פשוטים ומורכבים כאחד – כל משתתף על פי בחירתו האישית. התוצאה מרהיבה וייחודית, עם 13 צילומים עוצמתיים, המעוררים את כל החושים.

"ניצוצות של כתום" שף אבי שטייניץ – צילום: דן לב

בתוך כך בחר השף אבי שטייניץ לקרוא ליצירתו "ניצוצות של כתום", עם מערום של מאכלים כתומים (פלפל, בטטה, דלעת, סלמון, משמש ותפוז סחוט מלמעלה), האדריכלית דנה אוברזון בחרה להכין פסטה שחורה שנדמה שנשפכת על מדרגות שיש קררה, ואילו האדריכל מורן פלמוני בשיתוף עירית בירן- סטודיו Now Pottery, בחרו לקרוא ליצירתם "סחף" תוך שימוש מקסים בפרחי, זרעי ומשיכות חרדל על מצע של חימר רטוב.

חברת HAMAT

www.hamat.co.il