כותרות אחרונות
Search

מותג "דג טוב" מתבסס כשחקן מרכזי בשוק מוצרי הדגים בישראל ומביא לכם "פופקורן דג".

מותג "דג טוב" מתבסס כשחקן מרכזי בשוק מוצרי הדגים בישראל.

"דג טוב" מביא לכם איכות וטעם נהדר בשילוב כיף ושמחה לכל ארוחה ומשיק:

פופקורן דג – מיני פילה אמנון מצופה

פופקורן דג – מיני פילה אמנון בציפוי צ'יפס

 

  • פחות משנה מאז הושק, מותג "דג טוב" בישראל והוא כבר אוחז בכ-30% מנתח שוק מוצרי הדגים המצופים.

  • לפי נתוני "סטורנקסט": ברבעון בו הושק, רשמה הקטגוריה גידול של 56% ובנתונים מצטברים מאי 2019 נרשם גידול של 46% בקטגוריה.

  • מוצרי פופקורן דג טוב עשויים 100% נתח פילה דג.

  • מכילים 14 גרם חלבון במנה.

  • פופקורן דג טוב – מתאים כמנת דג עיקרית בארוחה, או כנשנוש בריא ואיכותי בין הארוחות.

  • המוצרים מתאמים לשילוב גם בסלטים, מנות מוקפצות ותוספות אחרות.

 

קבוצת "עוף טוב", אשר השיקה לפני פחות משנה את מותג "דג טוב", ממשיכה להתבסס כשחקנית משמעותית ומובילה בתחום מוצרי הדגים. לאור הצלחת מוצרי הדגים שהשיקה תחת מותג "דג טוב" מרחיבה את פעילות "דג טוב" עם שני מוצרי דג חדשים ומסקרנים ומשיקה: פופקורן דג טוב – מיני פילה אמנון מצופה.

 

"פופקורן דג טוב" –מיני פילה אמנון, מצופים, עשויים 100% נתח פילה דג ומכילים 14 גרם חלבון במנה,  המוצרים בסדרה, כשמם כן הם: נשנוש איכותי, טעים וכיפי שניתן לצרוך במגוון הזדמנויות, מתאים לכולם, לילדים ולמבוגרים כאחד, המבקשים לשלב בתזונה היומית שלהם מוצרים איכותיים עם ערכים תזונתיים בריאים.

 

"פופקורן דג טוב" מוצע בשני סוגים – בציפוי רגיל ובציפוי צ'יפס ומתאים להגשה כמנת דג עיקרית, כתוספת לסלטים חמים או קרים, לשילוב במנות מוקפצות ותוספות אחרות וגם כמנה קלה וטעימה למי שמבקשים נשנוש טעים, איכותי ובריא בין הארוחות.

 

מוצרי פופקורן מיני פילה אמנון מצטרפים כאמור לסדרת מוצרי הדגים של "דג טוב" המונה חמישה מוצרי דג נוספים, בהם: פילה אמנון מצופה, מקלוני דג בציפוי צ'יפס, מקלוני דג בציפוי צ'ילי, קציצות דגים וקציצות דגים נורווגיות.

 

מוצרי הדגים של מותג 'דג טוב' מיוצרים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, תוך עמידה בתקנים המחמירים בישראל  (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאי USDA, EFSA. המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות וכן בשוק המקצועי ולייצוא.

 

כל המוצרים בסדרת 'דג טוב' עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול.

 

צילום סטודיו עוף טוב

 

 

שוק מוצרי הדגים הקפואים המוכנים לאכילה

קטגוריית הדגים הקפואים המוכנים לאכילה עמדה על 20 מיליון ₪ בשנת 2018 והציגה באותה שנה גידול של 17%.

 

נכון לנתוני מצטבר מאי 2019 מותג דלידג (נטו) מוביל את הקטגוריה עם כ-64% נתח שוק, אחריו, מתבסס ומתחזק מותג דג טוב עם 27% נתח שוק. המותג הפרטי של רמי לוי מחזיק ב-3.8% נתח שוק, וב- 5.2% הנוספים מחזיקים יצרנים/מותגים קטנים (על פי נתוני סטורנקסט).

 

על פי נתוני סטורנקסט: ברבעון האחרון של 2018, אשר בתחילתו (ספטמבר 2018) הושק מותג דג טוב, רשמה הקטגוריה כולה גידול של 56%. נתונים מצטברים מאי 2019, מראים כבר כעת גידול של 46% בקטגוריה. 

 

צריכת הדגים בישראל נמצאת בעליה מתמדת. עם זאת היא עדיין נמוכה ביחס לעולם. ההערכות הן כי צריכת הדגים הממוצעת לנפש בישראל היא כ- 12 ק"ג לנפש בשנה, כשבמערב אירופה היא עומדת על כ- 20 ק"ג לנפש בשנה, ביוון ובאיטליה כ- 35 ק"ג לנפש בשנה וביפן היא מגיעה ל- 65 ק"ג לנפש בשנה.

 

את מוצרי "פופקורן דג טוב", כמו גם את כל מוצרי "דג טוב" ועוף טוב", ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות. "פופקורן דג טוב" , בכשרות הרב אוירבך, מוצע באריזת 400 גרם ומחירו המומלץ: 34.9-36.9 ₪.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. לאחרונה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה אשר הפכו בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בשוק מוצרי הדגים.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.