כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הבינלאומי GERRY WEBER הגיע לשדרות ממילא בירושלים

מותג האופנה הבינלאומי    GERRY WEBER הגיע לשדרות ממילא בירושלים

רשת GERRY WEBER ממשיכה להתרחב ופותחת סניף נוסף בשדרות ממילא בירושלים עם שימת דגש גם לנשות הקהל החרדי.

סניף GERRY WEBER החדש בשדרת ממילא, אחד המותגים המובילים לאופנת נשים בעולם, מצטרף לסניפים הקיימים כבר  בגן העיר בתל אביב וארנה בהרצליה. הסניף הירושלמי משתרע על שטח של כ-  110 מ"ר וממוקם בחלקו העליון של קניון ממילא מול הנוף המקסים של חומות ירושלים ומגדל דוד.  הסניף החדש מעוצב בקו נקי ופתוח ומספק ללקוחה חווית קנייה מהנה ,מבלי לפסוח על כללי הצניעות.

כמו כן הרשת מציעה ללקוחותיה תמהיל עשיר מאד של אופנה צנועה לצד אקססוריז של המותג.

קולקציית אביב 2013 של  GERRY WEBER ,נותנת מענה ללקוחה הדתית חרדית תוך התחשבות בקו הצניעות הנדרש ,קונספט המשדר תחכום קלאסי ואיכות, תוך הקפדה על שילובים עכשווים ונשיים המתאימים למגוון רחב של סגנונות לבוש, קז'ואל יומיומי, עיצובים אופנתיים וגזרות קלאסיות מחויטות. ניתן להתרשם ממגוון שמלות ללא צורך בחולצת בסיס ,חצאיות באורך הנכון ועוד….

את המותג מייבאת אופנת IRENE  בבעלותם של אירן ורפי אפרתי, אנשי עסקים הפעילים בתחום האופנה מזה שנים רבות המייבאים מותגי איכות לארץ. בבעלותם מספר חנויות אופנה.

אירן אפרתי, מבעלי הרשת : "הלקוחה הדתית חרדית מאוד חשובה לנו ולכן אנו מתחשבים בקולקציה שאנו מביאים לארץ ,במיוחד בסניף ירושלים כמו כן אנו שמים לנו כיעד מרכזי את  השירות ושביעות הרצון הכוללת של הלקוחות הותיקות והחדשות".

שירלי אפרתי  מנהלת הרשת: "הסניף בירושלים הוא סניף ראשון   לנציגות GERRY WEBER בירושלים, הרשת תמשיך להתרחב ברחבי הארץ במטרה להפוך להיות רשת נגישה וקרובה לכלל לקוחותינו  הקולקציה של GERRY WEBER  מעוצבת באיכות גבוהה, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים, והקפדה על הפרטים הקטנים שעושים את הבגד. הגזרות מיוצרות בטווח רחב של מידות, המאפשר לכל אישה ליהנות מהדגמים המחמיאיםירושלים  מצטרפת לערים המובילות בעולם : לונדון ,ברלין ,ניו יורק בהן ניתן למצוא את המותג היוקרתי. למותג GERRY  WEBER   למעלה מכ550 חנויות, וכ2500 נקודות מכירה הפרושות ב60 מדינות ברחבי העולם.