כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הבריטי "SUPERDRY" עולה עם קמפיין חורף ייחודי בשם "MY WAY" !

צילום: יח"צ חו"ל

 

מותג האופנה הבריטי "SUPERDRY" עולה עם קמפיין חורף ייחודי בשם "MY WAY" !

בעיצומה של עונה חורפית במיוחד, חברת האופנה מציגה קמפיין ורסטילי ומגוון בעלות השקעה של כ-חצי מיליון ₪ המתפרש באיזור המרכז בשלטי חוצות, רשתות חברתיות ונקודות המכירה.

 

בקמפיין הנוכחי, רשת "SUPERDRY" בחרה אנשים מעוררי השראה בתחומם אשר יעמדו בראש הקמפיין וייצגו את השוני והייחודיות שבין אדם לאדם, ובמקרה שלנו – לקוחות המותג.

 

בין האנשים שמשתתפים בקמפיין ניתן לראות את Amiya Twins-אייקון אופנת רחוב ייחודי, Amber Brown- מייסד ומייעץ לקהילת המקריחים, Hana Cross-דוגמנית מצליחה ובת זוגתו של בנו של דיוויד בקאהם, ו- Chris Eubank JR- מתאגרף בריטי מקצועי.

 

מעבר לשוני בין כל אחד, האישיות שבאה לידי ביטוי באופן מובהק ובבחירה הזו, נכנס המסר של קמפיין "MY WAY" המתמקד בחידוש מנטאלי עם מקוריות ואקספרסיוניזם בחזית.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

"MY WAY" חושפת את ההשראה של הקולקציה עם התייחסות להרפתקאות ולסיפורים האישיים של הדמויות. ה- DNA של Superdry תמיד היה ערבוב סגנונות שונים, הסגנון לבוש אינו חקוק באבן ואינו מוגדר, זה לא משנה מי אתה , תלבשפ את זה בדרך שלך !

 

כחלק מהקמפיין, רשת SUPERDRY מציעה עד 50% הנחה על כל קולקציית החורף בחנויות.

 

אודות "SUPERDRY" !

מותג בריטי בהשראת אופנת הווינטג' האמריקאית המשלבת נגיעות של טיפוגרפיה יפנית.

 

מדובר במותג לייף סטייל הפונה לגברים ונשים, המותג דוגל באיכות גבוהה וירידה לפרטים הקטנים.

 

ניתן למצוא את סופרדריי ביותר מ 45 מדינות בעולם והוא מתאפיין בשיתופי הפעולה שלו עם סלבריטאים כמו : דוויד בקהם, אידריס אלבה ועוד…

 

ניתן להשיג בחנויות "SUPERDRY" בקניון איילון, גינדי TLV ובעזריאלי ראשונים.