כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה Adika מתרחב ומשיק סניף חדש ב-BIG FASHION , אשדוד

A d i k a 

אחרי פתיחות מוצלחות בת"א, חיפה, באר שבע וראשון לציון, מותג האופנה Adika מתרחב ומשיק סניף חדש ב-BIG FASHION , אשדוד

הסניף החדש יתפרש על שטח של כ-300 מ"ר בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪.

 

הסניף החדש יפתח ב- 23/8 במרכז הקניות המוביל, בפריים לוקיישן BIG FASHION , אשדוד ומצטרף לשלושת הסניפים שנפתחו בשנתיים האחרונות: תל אביב, חיפה וראשון לציון. כמו גם לחנות הפופ אפ בבאר שבע שנפתחה למשך הקיץ ולאור הביקוש תישאר כחנות קבועה. החברה מתכננת לאחר החגים להפוך את החנות לחנות קבועה, ולצורך כך כמובן החנות תיסגר לשבוע לשיפוצים ותפתח מחדש.

 

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

 

בדומה לסניפים האחרים גם סניף אשדוד, יושק סביב קונספט מתחלף, במסגרתו עיצוב ותפאורת החנות יתחלפו תדיר אחת לכמה שבועות ויספקו לקהל חווית קניה משתנה ודינאמית. בדומה לחוויית הקניה המתלווה לתהליך הקניה באונליין, המגרש הטבעי של Adika  והמקום בו הכל התחיל.

 

דדי שוורצברג, מייסד ומנכ"ל  Adika : "הדבר החשוב לנו ביותר הוא לספק ללקוחותינו חווית קניה שלמה. החנות החדשה באשדוד נותנת אופציה נוספת ומנגישה את המותג ללקוחות הגרות באזור ופגשו אותנו עד עתה רק דרך חווית האון ליין. זהו השיתוף פעולה הראשונה עם קבוצת ביג, ואנו שמחים על ההזדמנות וההעבודה שתוביל פתיחת חנויות נוספות עם הקבוצה".

 

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

 

Adika הייתה הראשונה לסלול את הדרך בעולם המסחר האינטרנטי בישראל (e – commerce), לאחר שביססה עצמה כמובילה בתחום המסחר המקוון ולאור הצלחת החנויות הקבועות, החליטו ב- Adika לעשות צעד נוסף ולפתוח חנויות במרכזים מסחריים מובילים בארץ. הטרנד שנפוץ לאחרונה בעולם ה- E- commerce הוא click to brick, התרחבות מעולם המסחר האינטרנטי למציאות מוחשית דרך פתיחת חנויות פיסיות מסורתיות במקביל לחנות המקוונת. חיבור מושלם בין ה-online ל- ofline. בניגוד למגמה לפיה רשתות סוגראות חנויות, עדיקה שוב מראה שאון ליין ואוף ליין עובדים ביחד וממשיכה ביתר שאת בפריסת רשת החנויות בארץ, במקביל לצמיחת האתר.

 

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

 

החנות תיפתח כאמור ב-23/8 בשעה 17:00. 50 הלקוחות הראשונים שיגיעו יזכו בשובר מתנה. מיום הפתיחה ולמשך כל סוף השבוע יינתנו  15% הנחה על כל הפרטים בחנות

 

בחנות החדשה יוצג מגוון רחב של פריטים מהקולקציות השונות, פריטי אופנה וכן פריטי טקסטיל ועיצוב הבית מקטגוריית ה- living, כמו כן ניתן יהיה להחזיר ולהחליף פריטים שנקנו באתר בחנות החדשה.

 

@adikastyle
http://www.adikastyle.com/