כותרות אחרונות
Search

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דרמלוגי'קה" משיק את סדרת ה-Daylight Defense

המגן המושלם
מותג הדרמו-קוסמטיקה המקצועית בישראל, דרמלוגי'קה, משיק את סדרת ה-Daylight Defense  המספק הגנה מולשמת על העור הפנים מפני קרני השמש המזיקות

סדרת ה-Daylight Defense  הושקה לראשונה בשנת 2006 והיוותה מהפכה בתחום ההגנה מפני השמש. מאז ומתמיד סיפקה הסדרה את ההגנה הטובה ביותר מפני קרני UV המזיקות על-ידי נוחסאות מתוחכמות וחדשניות שניתנות לשימוש כתכשירי לחות.

צוות המומחים לבריאות העור בדרמלוג'יקה חשפו שתי טכנולוגיות ייחודיות למותג, המשלבות רמת הגנה גבוהה ביותר לצד מרקמים חלומיים וניחוחות עדינים שמקורם ברכיבים טבעיים ומרעננים.
הטכנולוגיה הראשונה מכונה UV Smart Booster הנובעת בעקבות מחקרים המצביעים כי ויטמנים אנטי-אוקסידנטיים הכרחיים כדי לשמור על בריאות העור בפני סימני הזדקנות מוקדמים הנגרמים על ידי קרני ה-UV. בטכנולוגיית זו, נעשה שימוש במיקרו-קפסולות המכילות את הויטמינים E ו-C המשתחררים אך ורק בעת החשיפה לקרניים המזיקות. הודות לכך ניתן להגביר את רמת ההגנה על העור בזמן החשיפה לשמש ולשמור על עור הפנים שלנו בריא ורענן.
*טכנולוגיה זו נמצאת בכל תכשירי הסדרה.

הטכנולוגיה השנייה מכונה Oleosome, אשר נעשה בה שימוש בקפסולות לחות מיקרוסקופיות המסוגלות להחדיר ישירות לעור מרכיבים פעילים כמו מרכיבי הגנה מפני קרני השמש. קפסולות אלה, מתפרקות ומשחררות אל תוך העור את רכיבי ההגנה הפעילים ומספקות הגנה מקסימאלית על העור בשחרור מושהה. טכנולוגיה זו איכותית במיוחד, שכן היא מאפשרת לנו להגיע לרמת הגנה גבוהה מהשמש (SPF) אך מצד שני להוריד את מינון מרכיבי ההגנה הכימיים וכך ליצור קרם נעים לשימוש תוך מניעה מקסימאלית של רגישויות בעור.
*טכנולוגיה זו נמצאת בשני תכשירים: Solar Defense Booster  ו-Oil Free Matte.

סדרת הדיילייט דיפנס מחולקת לקטגוריות ומציעה ארבעה תכשירים כך שכל צרכן יוכל לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורו:

Solar Defense Booster SPF50 – סולאר דיפנס בוסטר SPF50

דרמלוג'יקה, סולאר דיפנס בוסטר

צילום: אייבור גורדון

פורמולה מחודשת למקדם ההגנה האהוב מסדרת Skin Health של דרמלוג'יקה לשמירה על הבריאות הכללית של עור הפנים. תכשיר מתקדם זה מצוייד בספקטרום רחב של מסנני קרינת UVA  ו-UVB עם רמת הגנה SPF50. ניתן להשתמש בבוסטר זה ישירות על עור הפנים להגנה מקסימאלית או לערבב ישירות עם קרם הלחות או מייק אפ נוזלי. מומלץ לשימוש כ – 30 דקות לפני החשיפה לשמש. מחיר מומלץ לצרכן: 329 ₪ ל – 50 מ"ל.

Oil Free Matte SPF30 – אויל פרי מאט SPF30

דרמלוג'יקה, אויל פרי מאט

צילום: אייבור גורדון

תכשיר הגנה נטול שומן המיועד לטיפול בעור שמן ובעייתי (גם בגיל מבוגר) כחלק מסדרת mediBac Clearing® מבית דרמלוג'יקה. התכשיר מייצר שכבת מאט על עור הפנים ומונע את הברק והפרשת השומן האופיינית לעור פנים שמן או בעייתי. התכשיר מציע מגוון רחב של רכיבים פעילים ורכיבים המסייעים בספיחת הפרשות השומן העודף ותמציות שמרים, ליקוריץ ופרו ויטמין B5 המסייעים בוויסות ייצור הסבום והרגעה במצבי דלקת. קומפלקס של תה ירוק מעניק תכונות אנטי דלקתיות. מחיר מומלץ לצרכן: 368 ₪ ל – 50 מ"ל.

Ultra Seneitive Tint SPF30 – אולטרא סנסיטיב טינט SPF30

דרמלוג'יקה, אולטרא סנסיטיב טינט

צילום: אייבור גורדון

מקדם הגנה ייחודי המכיל קומפלקס מיוחד לעור רגיש כחלק מסדרת  UltraCalming® של דרמלוג'יקה להפחתת רגישויות, אודם וגירויים בעור.  מיועד לבעלי עור רגיש עם מסננים פיזיקליים בלבד (ללא כימיקלים). תכשיר זה מכיל פיגמנטים טבעיים לכיסוי פגמים בעור ולהגנה רחבה מפני פגיעה ונזקי קרני השמש.  התכשיר מכיל מרכיבי הגנה בטכנולוגיית UV סמארט וכן, תרכובת ייחודית UltraCalmingTM Complex להגנה מרבית  מפני רגישויות  בעור הנובעות ממקור חיסוני ועצבי. מחיר מומלץ לצרכן: 269 ₪ ל – 50 מ"ל.

Super Sensitive Shield SPF30 – סופר סנסיטיב שילד SPF30

דרמלוג'יקה, סופר סנטסיטיב שילד

צילום: אייבור גורדון

מקדם הגנה ייחודי המכיל קומפלקס מיוחד לעור רגיש כחלק מסדרת  UltraCalming® של דרמלוג'יקה להפחתת רגישויות, אודם וגירויים בעור. אידיאלי לבעלי עור רגיש המכיל מסננים פיזיקליים להגנה רחבה מפני קרני השמש המזיקות ובמקביל, להפחתת רגישויות ואודם בעור רגיש או לאחר טיפול פילינג. UltraCalmingTM Complex מסייע בהפחתת רגישויות ואדמומיות ומרכיבי הגנה בטכנולוגיית UV סמארט מקלים על עור רגיש ממקור חיסוני ועצבי. מכיל תמצית לוונדר ותה ירוק. מכיל גוון צבע קל. מחיר מומלץ לצרכן: 360 ₪ ל – 50 מ"ל.

אודות דרמלוג'יקה

Dermalogica הינו מותג הקוסמטיקה המקצועי המוביל ביותר בעולם בקרב דרמתרפיסטיות, מכוני יופי, מרכזי בריאות וספא. כמותג ששם דגש על בריאות העור, דרמלוג'יקה ערערה מיד את התבנית האופיינית המקובלת של יופי וזוהר בכך שהגדירה את הטיפול בעור כנושא רפואי ולא כנושא קוסמטי. תכשירי דרמלוג'יקה נמכרים אך ורק במקום בו ניתנים ייעוץ מקצועי וטיפולי קוסמטיקה מקצועיים ע" מטפלים מוסמכים. תכשירי דרמלוג'יקה פותחו עבור דרמתרפיסטיות, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.

 

להשיג בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית,

במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות יוקרה בישראל.

לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30

או באתר: www.dermalogica.co.il