כותרות אחרונות
Search

מותג ההנעלה והלייפסטייל הבינלאומי SKECHERS ממשיך לבסס את פעילותו בישראל !

מותג ההנעלה והלייפסטייל הבינלאומי SKECHERS ממשיך לבסס את פעילותו בישראל !

החברה מקימה בישראל מרכז לוגיסטי בכנות שיתפרש על שטח של כ-3,800 מ"ר

עוד הודיעה החברה על הקמת רשת חנויות אאוטלט של המותג המוביל.

 

(Skechers USA, Inc. (NYSE:SKX חברת ההנעלה והלייף סטייל העולמית מודיעה על פתיחתו של המתחם הלוגיסטי הראשון בישראל, בכנות, אשר ירכז ויתמוך בפעילות העסקית ברחבי הארץ. בנוסף,  חנות אאוטלט חדשה נפתחת במתחם במטרה להעניק ללקוחות גישה ישירה למבחר הגדול ביותר של מוצרי סקצ'רס תחת קורת גג אחת.

 

דיוויד ויינברג, סמנכ"ל תפעול של סקצ'רס: "לאור הגידול בביקוש העולמי למוצרי Skechers אנו מבצעים סדרה של השקעות משמעותיות בצד התפעולי. כחלק מהשקעה זו, אנחנו מתרגשים לפתוח את המרכז הלוגיסטי הראשון שלנו בישראל במטרה לשפר את ההפצה של המותג  ברחבי הארץ". 

 

עוד ציין ווינברג, "מרכזי לוגיסטיקה אזוריים כמו המרכז בכנות תומכים בחברה להגיב במהירות לדרישות הלקוח ולתת מענה מקומי. בעבר פעילות זו בוצעה על ידי שירותי צד שלישי, ולכן השקעה זו מאשרת את המחויבות שלנו לשוק המקומי ותומכת בהמשך הצמיחה של המותג Skechers בישראל".

סקצרס אאוטלאט בכנות צילום יחצ

מותג ההנעלה הבינלאומי SKECHERS מבסס את פעילותו בישראל לאור הצלחת המותג בארץ ומשיק מרכז לוגיסטי ראשון בכנות שיתפרש על כ- 3800 מטר עם אפשרות הרחבה עתידית ויוכל להכיל כ-500,000 זוגות נעליים ולהפיצם בפריסה ארצית.

 

בנוסף, תוקם רשת חנויות אאוטלט בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ שתצטרף לחנויות הקמעונאיות ולסיטונאיות בהן יציעו מבחר מגוון של מוצרי הנעלה וביגוד לגברים, נשים וילדים. החנות הראשונה שנפתחה נמצאת בסמוך למרכז הלוגיסטי בכנות ותשמש כחנות מפעל שתציע חווית קנייה נעימה עם מחירים נגישים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת. כמו כן תוקם חנות אאוטלט בירכא וחנות שלישית נוספת שתפתח עד סוף שנת 2018 במיקום שיקבע בהמשך.

 

עדי מוליוב, מנהלת הפעילות של Skechers בישראל, מציינת כי " הקמנו את השותפות עם סקצ'רס בישראל לפני כשנתיים ומאז אנחנו רואים צמיחה חזקה ומבוססת עם הקמת המרכז הלוגיסטי החדש, רשת חנויות ריטייל ופעילות סיטונאית ענפה. השקעה חדשה זו מחזקת מאוד את המחויבות של Skechers העולמית לשוק הישראלי ולצרכן המקומי ותשפר מאוד את היכולת שלנו לשרת את קהל לקוחותינו ולהשפיע על השוק בצורה משמעותית ביותר מאי פעם.

סקצרס אאוטלאט בכנות צילום יחצ

אודותFootwear LTD  Skechers:

סקצ'רס פווטוור בע"מ פועלת בבעלות משותפת בין חברת Skechers USA, Inc וליבואן הותיק MGS . בנוסף לחנות האאוטלט החדשה בכנות, לרשת יש כיום עוד 8 חנויות ריטייל ביניהם ירושלים ותל אביב ובנוסף פעילות סיטונאית ענפה בחנויות המובחרות.

 

אודות (SKECHERS USA, (NYSE:SKX

עם מחזור מכירות עולמי של 4.16 מיליארד דולר מובילה סקצ'רס את עולם ההנעלה המקצועי ונבחרה למקום השני בארה"ב במכירות נעלי ספורט.

 

 המותג Skechers נוסד על ידי רוברט גרינברג ובנו מייקל גרינברג בשנת 1992  במנהטן ביץ' קליפורניה וכיום, ישנן מעל ל-2,605 חנויות ברחבי העולם במעל 160 מדינות. 

 

Skechers מציעה נעלי נשים, גברים וילדי ם בכל הגילאים במגוון עצום של דגמים וצבעים לקהל רחב של לקוחות, כאשר ערכי הנוחות והחדשנות הם מעל לכל.

 

ל Skechers שתי קטגוריות עיקריות בתחום הנעליים: קטגוריית הלייף סטייל הכוללת את רפידת ה-memory foam הייחודית (הרפידה שזוכרת) וקטגוריות הנעלים המקצועית Skechers Performance  הכוללת מגוון רחב של קטגוריות מקצועיות לפי ענפי הספורט השונים – ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ועוד, המשלבות את רפידת ה"Goga Max" וטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות לכל קטגוריה.

 

את הקמפיינים הנודעים של Skechers  מובילים כוכבים בעלי שם עולמי ביניהם זמרים, שחקנים וספורטאים מובילים, כגון זמרת הפופ המובילה קמילה קבאלו – הפרזנטורית הנוכחית של החברה, הזמרת מייגן טריינור השחקנית והדוגמנית קלי ברוק, השחקן רוב לאו , המתאגרף האגדי שוגר ריי וזוכה מרתון בוסטון Meb Keflezighi שעל שמו עוצבה נעל הריצה המקצועית GO MEB.

סקצרס אאוטלאט בכנות צילום יחצ

ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס: 

תל אביב – נמל תל אביב, דיזינגוף סנטר 

ירושלים – רח' יפו 44

רמת גן – קניון אילון

רחובות – קניון רחובות 

חולון – המכתש 6 

אשדוד- סטאר סנטר

באר שבע – גרנד באר שבע

 OUTLET כנות- אדום 35 

 רשת מגה ספורט ובחנויות המובחרות.