כותרות אחרונות
Search

מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף" נותן חסות ראשי לפסטיבל הצבע הגדול 2015

מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף"  ישקיע כ – 2,500,000 ₪ בחסות ראשית לפסטיבל הצבע הגדול בעולם Life In Color בקיץ 2015 האירוע המרכזי לצעירים בישראל שיתקיים ב- 27 באוגוסט בפארק נחל חדרה

 

יניב דוקר, מנהל מותג "כיף": "בהמשך לשפה החדשה של המותג כיף, המתבססת על אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות בתחום המוסיקה האלקטרונית repeat  כיף eat sleep , גאה כיף להיות נותנת החסות הראשית לפסטיבל " LIFE IN COLOR" המשלב באופן ייחודי ביותר בין חוויית המוסיקה האלקטרונית עם dj's מובילים בעולם בשילוב תותחי צבע אדירים המעניקים חוויה ייחודית שטרם נראתה כמותה בישראל- חוויה של מוסיקה וכיף שאף פעם לא נגמר – Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat!

הניחוחות המדהימים והעצמתים של כיף יעמדו לרשות החוגגים בפסטיבל במקלחות מפנקות, על מנת שיוכלו לשטוף את הצבעים מגופם ולהתרענן מהחום של סוף אוגוסט, עם שמפו כיף – כיף שאף פעם לא נגמר!

בפסטיבל Life In Color" ", אשר יתקיים בתאריך 27.8.2015 בפארק נחל חדרה, יתארחו -DJs מובילים מהעולם: Nicky Romero   Borgore  DVBBS. לאורך שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע מדהימים אל הקהל אשר מעצימים את החוויה לגבהים שטרם הכרתם.

פסטיבל צבע 1

כיף, נותן החסות הראשי של הפסטיבל הינו  מותג הטיפוח המועדף בקרב הצעירים, עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים הפונים לקהל צעיר וטרנדי.

לצעירים יש קצב חיים מהיר מאוד הכולל מעבר תמידי בין מסכים, אפליקציות, משחקים, צ'טים וקפיצה תזזיתית מהנאה להנאהכיף משתלב בעולם הצעירים עם ניחוחות עוצמתיים ומדליקים,  המאפשרים לך להיטען במקלחת קצרה ואנרגטית ולהמשיך לנהל את אורח החיים בקצב המתאים לך….

אודות פסטיבל  Life In Color" " :

פסטיבל Life In Color" "    או בשמו המקוצר LIC החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה התשיעית. Life In Color נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה שבילו במסיבה באחד מבתי האחווה של אוניברסיטת מיאמי וראו את הסטודנטים והסטודנטיות מגיעים עם חולצות לבנות ומשליכים צבעים אחד על השני במהלך המסיבה. שם , במסיבה בבית האחווה נולד הרעיון לייסד ליין של מסיבות צבע מטורפות שמשלבות לצד מוסיקה מצוינת פעילות אינטראקטיבית  – הפעלת קהל ועוד.

קבוצת SFX – החברה הגדולה בעולם לפסטיבלים ובעלת מותגי הפסטיבלים הגדולים מודיעה על כניסה לשוק הישראלי.  יצוין כי זו הפעם הראשונה בה קבוצת מותגי-על בינלאומית בסדר גודל שכזה מביעה אמון בשוק המופעים בישראל. הפסטיבל הראשון שמגיע לישראל ושיערך בהפקת זאן מוסיקה מקבוצת זאפה יהיה  "Life In Color " – פסטיבל הצבע הגדול בעולם שיתקיים בפארק נחל חדרה ב- 27 באוגוסט 2015 .

 

אתר הפסטיבל: http://lifeincolor.com/              יוטיוב: https://www.youtube.com/user/LifeInColorTV

כרטיסים: www.lifeincolor.co.il