כותרות אחרונות
Search

מותג הטיפוח "פלצ'ה אזורה" משיק תחליבי רחצה למבוגרים

מותג הטיפוח "פלצ'ה אזורה" המוכר בעיקר בשל תחליבי רחצה לילדים ותינוקות, יוצא לשוק עם תחליבי רחצה חדשים למבוגרים – עכשיו נוכל להרגיש איך ילדים ותינוקות  מרגישים כשהם מסתבנים עם תחליב רחצה של "פלצ'ה אזורה"

לאחר 25 שנה, מותג הטיפוח האיטלקי "פלצ'ה אזורה" חוזר לשוק הטיפוח למבוגרים ומשיק סדרת תחליבי רחצה בשלושה ניחוחות. הרחיצה עם התחליב על שלושת הניחוחות שלו, רכה ונעימה

plasca 2

חברת ביסקול, נציגת חברת פליירי איטליה המייצרת את המותג "פלצ'ה אזורה" מרחיבה את פעילותה וחוזרת לשוק תחליבי הרחצה למבוגרים. המותג שהיה בין החלוצים בשוק הסבונים הנוזליים תחליבי הרחצה בישראל לפני כ-25 שנה, השיק סדרת תחליבי רחצה בשלושה ניחוחות במטרה להתחרות מול תחליבי רחצה המשווקים ברשתות השיווק.

המותג "פלצ'ה אזורה" הציג לציבור הישראלי בתחילת דרכו סבון נוזלי איכותי והיה בין הראשונים בשוק תחליבי הרחצה בישראל, בהמשך התרכז המותג בעיקר בשוק מוצרי הטיפוח לתינוקות וילדים וכעת חוזר ובגדול להתחרות גם בשוק מוצרי הטיפוח למבוגרים.

plasca 4

ליאת אגטשטיין מובדט, מנהלת השיווק של ביסקול תמרוקים:"אחרי 25 שנה אנחנו חוזרים לשוק המבוגרים ומציעים לצרכן מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי. המותג "פלצ'ה אזורה" הוא מותג מוביל בעולם ובאירופה ונמכר בכ-70 מדינות, הגיע הזמן שגם הצרכנים בישראל יקבלו מוצר פרימיום במחיר LOW COST".

סדרת תחליבי הרחצה נמכרת ברשתות השיווק במחיר מקסימאלי של 14.90 ש"ח לאריזת 750 מ"ל. בהשוואה למתחרים מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד שכן מוצרי הוואי למשל נמכרים בטווח של 14-17.90 ש"ח ל-750 מ"ל, התחליבים של DOVE נמכרים בכ-22 שקל ל750 מ"ל ואילו תחליבי קרמה נמכרים בטווח מחירים של 14.60-18.90 ש"ח לאריזת 750 מ"ל.

 plasca 3

סדרת התחליבים החדשה של "פלצ'ה אזורה", מותאמת במיוחד לאקלים הישראלי ומטרתו להעניק לעור לחות, ברק והגנה. התחליבים מקציפים ומנקים את העור ביסודיות ומותירים אותו רך ונעים למגע.

מוצרי חברת "פלצ'ה" אזורה האיטלקית מיוצרים בארץ ברישיון בלעדי על ידי חברת ביסקול תמרוקים. "פלצ'ה אזורה" הינו מותג איטלקי ותיק מבית פליירי איטליה (מאז 1876) המוכר היטב בעולם בכלל ובאירופה בפרט.

  • מחיר מומלץ לצרכן – 14.90₪ ל-750 מ"ל

  • כל מוצרי חברת פלצ'ה אזורה לא נוסו על בעלי חיים

  • ניתן להשיג ברשתות השיווק