ראשי אופנה מותג המסטיקים האהוב והנצחי בזוקה נוחת ברשת האופנה TNT
מותג המסטיקים האהוב והנצחי בזוקה נוחת ברשת האופנה TNT
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"23/05/2017אופנה, אופנה מבצעים, ביגוד
TNT
מותג המסטיקים האהוב והנצחי בזוקה נוחת בפעם השנייה ברשת האופנה TNT
במסגרת שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים, תמכור רשת חברת האופנה TNT במהדורה מוגבלת חולצות T בהשראת המותג בזוקה מקבוצת שטראוס המשלבות את הקסם הנוסטלגי לצד טוויסט אופנתי ועדכני
לרגל עלייתו של הקמפיין בחרה TNT להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מיוחדת במינה כאשר סניפי הרשת יבושמו בניחוח מסטיק בזוקה האייקוני שיגרה את הצרכנים וידמה את הריח המוכר והאהוב
את קולקציית הקפסולה הייחודית ישיקו TNT יחד עם שטראוס עלית וזו תימכר בבלעדיות בחנויות TNT ובאתר החל מה- 15 למאי 2017
צילום: שי קדם
לאור ההצלחה בחרה רשת האופנה TNT לחבור בשנית לקבוצת שטראוס ויחד להשיק קולקציית טישרטים צבעונית ומגוונת שמביאה לידי ביטוי את המותג בזוקה הנחשב לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית.
TNT הינה רשת אופנה צעירה שמחוברת באופן ישיר לבני נוער ומציעה פריטים טרנדיים וצבעוניים, ועל כן נעשתה הבחירה הטבעית במותג בזוקה. כחלק מהמהלך השיווקי הרשת בחרה למזג בין חושים: ראייה, מגע וריח על ידי בישום חנויות הרשת בניחוח מסטיק בזוקה האייקוני שישלים את חווית הקנייה ללקוח.
הפריטים בקולקציה מעוצבים על פי הערכים שמזוהים עם המותג ביניהם: בדיחות הקרש, עתידות, בלונים גדולים וורודים וכמובן ג'ו וחבורתו. הקולקציה מורכבת מ- 8 פריטים: 4 בנים ו-4 בנות והיא תושק במחיר 59.90 שח לבנים, 49.90 שח לבנות ,בבלעדיות בסניפי רשת TNT ובאתר המכירות של החברה https://www.tntfashion.co.il/
לדברי מורן זר-קצנשטיין, סמנכלית שיווק הוניגמן ו-TNT: "אנו שמחים לחבור בפעם השנייה למותג הקלאסי והמצליח בזוקה ולהרחיב את קהל לקוחותינו. בזוקה מתכתב עם ערכי המותג TNT בשמחת החיים שלו, החיבור לצעירים והקסם הנצחי שנשאר רלוונטי לאורך שנים. הקולקציה תעניק ללקוחותינו הזדמנות לחוויית קנייה בלעדית, אופנתית ובמחירים נגישים".
טווח מידות:
בנים -1-5
בנות-0-3
צילוןם: שי קדם
אודות בזוקה :
בזוקה הוא מותג המסטיקים האהוב על ילדי ישראל כבר למעלה מ-50 שנה. מסטיק בזוקה הוא קלאסיקה ישראלית אמיתית, מותג נצחי שמהווה חלק בלתי נפרד מהילדות של כולנו, מאז השקתו בשנת 58 הפך למסטיק האהוב על ילדי ישראל. כולנו גדלנו עליו. מותג אייקוני בעל אופי מובהק: המסטיק האולטימטיבי שיש בו הכל – בדיחות הקרש, בזוקה ג'ו וחבורתו, ה"עתידות", ו"הידעת?". בשנת 2008 הושק המסטיק גם בגירסה ללא סוכר, ומאז השקתו הוא המסטיק הנמכר ביותר בקטגורייה ואליו נוספו עוד 80 בדיחות קרש.
אודות TNT :
רשת TNT מציעה אופנה בועטת, עדכנית ומקורית בקו אורבני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרים לצעירים וצעירות המאופיינים בשילוב צבעים, גזרות, הדפסים ואמירות ייחודיות. המותג נוסד בשנת 1999 בבעלות קבוצת האופנה הוניגמן, מהחברות המובילות בתחום הקמעונאות. כיום הרשת מונה כ-55 סניפים בפריסה ארצית.